Bambi1984 Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Heisann! Vi er en gjeng nordmenn som spiller Shadowbane for tide, men dette ser ut som går i dass snart. La oss håpe vi får en oppfølger der snart... Vi vil begynne på et nytt mmorpg og tenkte da på Everquest 2... Er noen som har spilt det litt og slutta fort. Pvp var fraværende.. Jeg synes det ser meget bra ut, spilte en del EQ1, hvordan har det evt utviklet seg? Er det noe nytt, hvordan er pvp og guildsystem? Bør vi begynne?? Kjør på folkens, skryt eller skrap spillet... Bambi
Crispin Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg synes det er det beste mmorpg som har kommet ut, og som jeg har prøvd. Det finnes en tråd om Everquest 2, det er større sjanse at du får svar der. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=444799&st=340 Det har jo kommet pvp servere i everquest2
Neppe Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Om du har spillt Shadowbane, så bør du kanskje styre unna everquest 2 å satse på Lineage II. Ikke at Everquest er dårlig, det er bare ikke bra
galskab Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 EQ2 er drit bra! Mye nytt hele tiden, de lanserer ny expantion pack hver 6. mnd, og noen adventure packs i ny og ne. Det har super grafikk. Kan nevne noe om forskj. fra WoW.. I EQ2 må du levle guilden, maks level er 50 for tiden. Maks char. lvl er 70... Det finnes jo EQ2 trial som er verdt og prøve.. sjekk ut spillet på www.everquest2.com
Solefald Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 kan sterkt anbefale EQ2 =) join norske guilden på EQ2 =) splitpaw server =) er i oppstart=) eg hjelper deg meir enn gjerne med å bli kjent med spillet =) kan hjelpe deg med litt quests og masse greier =) bra miljø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå