Gå til innhold

Trenger jeg strømforsyning?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et problem her!

jeg spiller WoW aktivt og nå plutselig så slår dataen seg helt AV, og det er ikke like lett å slå det på igjen.. jeg har nylig kjøpt et nytt grafikkkort fordi jeg trodde det var problemet, men jeg får det samme problemet om igjen..

er det noen som vet hva som er problemet? Kanskje strømforsyning?

viss det er strømforsyning, får jeg kjøpt det i vanlig elektrobutikker som Elkjøp, expert electronics o.l?

 

Vennligst svar fortest mulig, gjerne kome men en link til en BILLIG strømforsynelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en pentium4 Fijutsi Siemens, og jeg vet desverre ikke hvor mye strømforsyning jeg har fra før av, men når jeg skulle gå in på WoW så kom det: "Your graficcards performance has been lowered to a low lvl, cauz of the power poorness" eller noe sånt, og når jeg gikk inne på WoW så kunne jeg spille i 30sec-1min før alt hang seg opp!

 

Skjermkortet mitt er:

Geforce 6600GT 128MB GDDR3, AGP8X, "ULTRA/1960"

 

Viss det er mulig, så tenkte jeg på denne http://www.microplex.no/product.aspx?pid=atx300pnf&mcat=c482

 

hva sier dere?

Endret av madfacee
Lenke til kommentar
Sikkert like greit aa hive seg opp paa 400w, 580w om du tenker paa aa ha den en stund. et radeon 1900xtx kan trekke nermere 350w i full 3d bruk. om jeg ikke misstolka den grafen jeg leste helt feil :)

Det gjorde du ja, trekker ikke mer enn 120 W.

 

mener paa det er litt lite me 300w til en spille maskin, men jeg kan ta feil.

5997526[/snapback]

Det kommer helt an på komponenter. Og det er stort sett viktigere å se etter 12 V ytelse enn total effekt. Den F/S-en holder med god margin.

 

Forresten, du har vel koblet til strømkontakten på kortet, madfacee?

Lenke til kommentar
Den du valgte er for svak..

 

Ikke for å velge det dyreste da du skal kjøpe noe, men det er ikke vits å kjøpe noe som holder akuratt. Da er det hellerbedre å kjøpe noe som vil holde, og som er sterk nok til å dra det "meste"... Den koster jo bare 1liten lapp

 

MIST, 500W, ATX 2.2, avtagbare kabler

5998338[/snapback]

Morsomt.

 

Du kan ikke seriøst mene at han skal kjøpe en så dyr PSU bare for å ha "noe som vil holde". Det er helt forskrudd.

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...