Joachricar Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Har laggingen noe med pc'en min å gjøre? eller er det serverene til tv2? synes ihvertfall at de serverene e helt jævlig å spille på.. lagger mye og jeg pleier å ligge fra 3-6 i ping-greiene
TheDarkListener Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Har laggingen noe med pc'en min å gjøre? eller er det serverene til tv2?synes ihvertfall at de serverene e helt jævlig å spille på.. lagger mye og jeg pleier å ligge fra 3-6 i ping-greiene 5996008[/snapback] TV2 er laggy ja.
FL1P Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Spiller aldri der, siden tar meg 4-5 minutter å loade et brett..
Mottiman Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Har laggingen noe med pc'en min å gjøre? eller er det serverene til tv2?synes ihvertfall at de serverene e helt jævlig å spille på.. lagger mye og jeg pleier å ligge fra 3-6 i ping-greiene 5996008[/snapback] Tull jokkemann. TV2 serverene er av utmerket kvalitet med liten ping. Den hakker litt som alle andre servere. Skjermkortet passer ikke til den crappy pc'en din.
Joachricar Skrevet 27. april 2006 Forfatter Skrevet 27. april 2006 Spiller aldri der, siden tar meg 4-5 minutter å loade et brett.. 5996940[/snapback] Ja... verifying greiene tar evig lang tid
Elendil Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Tv2 serverene er til tider laggete. Dessuten er det ein del smacktards som vanker der. Lite admins i forhold til servere. Osv.
El Matador Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Tv2 serverene er til tider laggete. Dessuten er det ein del smacktards som vanker der. Lite admins i forhold til servere. Osv. 6001896[/snapback] Og ikke minst det idiotiske "banne-for-banning" greiene deres. Kicker folk som banner på serveren, men ikke smacktards...
Elendil Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Veit Zevs. Dei kicker når folk seier fuck eller noob. Men ikkje andre ting som er langt viktigere. Grunnen er vel at dei har fått til eit script som kicker for banning, average ping osv. Men dei har ikkje nok admins på serverane sine. Og derfor blir det berre tull og kødd, av idoter på mesterparten av serverene. Wake er rett og slett håpløst.
warex Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Dere gir meg latterkrampe... you all just made my day
Steina Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Bare så det er klart. Lagging skyldes høy PING hakking skyldes lav FPS Det det lagger, så er det enten serveren eller din tilkobling sin feil. Om det hakker, så er det din PC som ikke takler det. Foresten, så ja, TV2 serverne er dårlige. Dårlig PING og uten admins.
TheDarkListener Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 For meg er pingen til TV2 bedre enn til bf.no, men allikavel lagger det mye på tv2, ikke på bf.no. Er det for dårlig hw på tv2-serverene kanskje?
El Matador Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 For meg er pingen til TV2 bedre enn til bf.no, men allikavel lagger det mye på tv2, ikke på bf.no. Er det for dårlig hw på tv2-serverene kanskje? 6133190[/snapback] Fulgt mulig det. Bf.no sine servere, har jeg i allfall hørt skal være blant de aller beste i Norge. Jeg har også bedre ping til tv2, skyldes nok at UPC er noe dritt.
warex Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 (endret) La meg få det sagt engang for alle: - TV2 sine BF2 servere har bedre HW enn noen andre bf2 communitys i hele Norge, så det er ikke feilen hvertfall. - Når det gjelder linje fart som serverene bruker så ligger ikke feilen der heller. - TV2 kjører Windows på sine servere, mens Battlefield.no kjører Linux. Om dette skaper problemer for noen kan jeg ikke si sikkert. Men da er det jo litt rart at Battlefield.no nå legger over fra Linux til Windows. Hvorfor dere sitter her å whiner over hvor dårlig TV2 er skjønner jeg ikke, for det må da finnes andre plasser dere kan spille? Nei, folkens... Vær glade for at det finnes forskjellige server communitys. For det gjør at vi alle kan finne "våre" plasser der vi fortrekker å spille. Er ikke TV2 bra nok så stikke til Battlefield.no da... Vi er nok spillere som elsker TV2 og deres servere. Go TV2.... Ps. Grunnlaget for disse fakta er rett å slett inside info. Det bruker hvertfall å være lurt å sjekke før man whiner av seg. Endret 19. mai 2006 av warex
El Matador Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Kan du gi oss litt info om HW og hvilke linjer TV2 sine servere står på?
warex Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Joda, men det er litt begrenset hva jeg har lov å si.. men litt som dette: - AMD Dual Opteron m/ evig nok minne - Linjene tilhører TV2 så der er nok fart begge veier skulle jeg tro. Mer er det vel ikke å si om den saken...
Xtra Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Får fin ping her, på Karkand/Wake only serverne. Ikke hatt noe særdeles mye lagg på noen av TV-2 serverne..
Aleksander9175 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 jeg har også fin ping på tv2 servere, men til tider får man høy ping og den berømte: there is a problem with your connection, og jeg har flere ganger opplevd at serverne har "crashet" og blitt restartet og jeg mistet scoren i den runden men ellers er det greie servere siden de har en server hver map, som feks fushe only
warex Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 TV2 kjører sikkert på Telenor sitt nett 6137108[/snapback] Yeah right...
Be__bad Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Den ene gangen jeg tok tk punish på tv2 var det en admin som bannet meg fordi jeg tok punish på noe som "var" accidental tk"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå