GreenEye Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Hvordan er dette? Fungerer xbox 360-spill kun fra Norge på min norskkjøpte 360 konsoll (regner egentlig IKKE med det), eller fungerer alle spill kjøpt i Europa til min konsoll? Eller fungerer alle spill uansett kontinent på min 360 konsoll?? Takk for kjapt svar =)
hifiman Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Alle spill som selges i europa er av format pal, og derfor skal alle spille som er kjøpt i europa funke på din konsol. Spill kjøpt i amerika er ntsc og dem funker ikke på konsoler her i norge og europa, visst du ikke har noe modchip ta noe slag..
Mr.FOXHOUND Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Noen spill er sonefrie, dvs at de fungerer på din 360 uansett om de er europeiske eller amerikanske, men alle europeiske skal som sagt fungere. PS. Se opp for lokale versjoner - ikke alltid like morsomt å spille et spill på tysk eller fransk
Eddie81 Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Her kan du også se litt: Liste over regionfrie spill, husk å sjekke om det står at det virker på PAL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå