olekristian2005 Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 sliter med å fylle penge sekken ass...non forslag på måter å tjene mye peng på?
klilleng Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Du kan f.eks. plukke med deg alt du ser av planter, lage potions og selge. Folk betaler jo vilt for crappy greier. Alternativt lvl opp og få litt feite ting du kan selge. dyrt. Sikkert flere måter også.
Ozelot Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Du har tydeligvis ikke fått med deg at stjeling er en fin inntekt. Prøv å stjel fra butikker, tror det vil gi mest inntekt.
Chub Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Er bare å sette seg ned og begynne å kjøpe opp alt du finner av billige ingridienser, for å så smekke sammen potions du kan selge igjen. Har til nå kokt ihop rundt 2400 potions... Etter ca. 1900 potions ble jeg Master i Alchemy, og kan da lage en potion av bare en ingridiens, da har man stor profitt om man kjøper for 2g og selger for ca. 40, kan tjene 3-5000g om jeg kjøper opp alt en alkymist har, for å så selle potions tilbake. Men så er vel kanskje jeg litt for mye "good guy", innbrudd er vel en bedre nøkkel til kjappe gullpenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå