kokoslass Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Jeg trenger et brenneprogram som jeg kan brenne ut avi filmer over på dvd. Jeg lurer på om noen vet om et slikt program utenom NERO 7. ( Hater nero 7)
Leasch Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Jeg trenger et brenneprogram som jeg kan brenne ut avi filmer over på dvd. Jeg lurer på om noen vet om et slikt program utenom NERO 7. ( Hater nero 7) 5992394[/snapback] NERO 6 da?
Torbjørn T. Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Det finst mange, so om Nero Vision/Vision Express ikkje fungerer, so kan du prøve AVI2DVD (gratis), DVD lab pro, TMPGEnc (for konvertering) og TMPGEnc DVD Author (for å setje opp filsystemet ein DVD må ha), Sony DVD Architect eller Adobe Encore. Finst garantert fleire, men det var dei eg kom på no. Dei to siste er ganske dyre, og sikkert meir enn du treng. Om du tilfeldigvis har eit videoredigeringsprogram som Pinnacle Studio, Adobe Premiere Elements eller Magix Movie Edit Pro so kan du bruke det.
trygveaa Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Hva er galt med Nero 7? (Jeg lurer siden jeg synes det er veldig bra)
Leasch Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Hva er galt med Nero 7? (Jeg lurer siden jeg synes det er veldig bra) 5992839[/snapback] Bruker også nero 7, syns også at den er bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå