Yostone Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 (endret) jeg har store problemer med en toshiba brenner som sitter i en HP bærbar PC. Den har ingen problemer med å lese cder og dvder. Den brenner også cder så det suser. Jeg får den derimot ikke til å lese blanke dvdplater for brenning. Jeg bruker dvd+r plater, og det skal være riktig. maskinen er 2 år gammel, men jeg har ikke forsøkt å brenne dvder før nå... Tar i mot hjelp med takk. Endret 26. april 2006 av Yostone
petterg Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Prøv med plater av andre merker. Kanskje du må ha DVD-R?
Yostone Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 Det har jeg gjort, og jeg har sjekket opp at det er dvd+r plater jeg må bruke
MorePower Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Er du helt sikker på at det ikke er en combo enhet. At den altså leser og brenner cdér, men kun leser DVDér. Er ganske normalt med slike i laptops.
Yostone Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 (endret) Det er jeg sikker på ja. Det står bl.a. dvd rw på luka... Hva er forresten firmware? Når jeg prøvde med en dvd-r plate fikk jeg beskjed om at det var feil format. Når jeg prøver med en + plate, får jeg bare beskjed om å sette inn en blank disk Endret 26. april 2006 av Yostone
Yostone Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 (endret) HP Pavillion et eller annet... jeg har ikke makinen her nå. Det er en toshiba brenner.. Kanskje noen vet om den foretrekker noen spesielle plater? Endret 26. april 2006 av Yostone
Yostone Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 Brenneren heter Toshiba ODD-DVD SD-R6252 DVD+RW... Noen hjelp i det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå