SunKing Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Hei Jeg har store problemer med å få opp galleriet (dvs urlen svarer ikke i det hele tatt). Ping fungerer, men jeg får aldri noe respons fra noen linker. Har da prøvd både direkte inntasting, link i tester og Galleriet-link øverst på akam.no. Har forsøkt fire forskjellige pc'er på tre forskjellige linker fra to forskjellige ISP'er, ingenting hjelper. Er det nede for tiden?
MaX [NOR] Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Hei Jeg har store problemer med å få opp galleriet (dvs urlen svarer ikke i det hele tatt). Ping fungerer, men jeg får aldri noe respons fra noen linker. Har da prøvd både direkte inntasting, link i tester og Galleriet-link øverst på akam.no. Har forsøkt fire forskjellige pc'er på tre forskjellige linker fra to forskjellige ISP'er, ingenting hjelper. Er det nede for tiden? 5983180[/snapback] Ser ut som det er et problem her. "Spinner" hos meg også.
Aalton Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hei, Er ikke helt klar over hva dette problemet skyldes, men jeg har tipset drift. Mvh, Ole Marius
amund Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hei, vi har rettet feilen nå. Webserveren som har tuklet det til for seg selv så den trengte et spark. Mvh, Amund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå