Gå til innhold

Hva kan jeg kjøre av spill på en 300 MHZ K6 II 3d now?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Delta Force 3 (Land Warrior) har utrolig mye bedre grafikk enn ver. 2 og er faktisk ikke spesielt krevende. Burde funke på maskinen din om du skaffer et ok 3d-kort. Har selv spilt det på gamle pc'er med riva tnt og voodoo 3. Funka rimelig bra...

 

[ Denne Melding var redigert av: Langbein på 2001-12-08 02:02 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-07 19:34, Tommytwotimes skrev:

Har en gammel 300mhz k6II 3d now prossesor, 128 ram og jeg har tenkt å kjøpe et 64 mb skjermkort geforce 2. Hva kan jeg klare å kjøre av spill på denne? Har tidligere kjørt Turok osv. Vil man kunne kjøre Deltaforce 2-3 ? Har noen noen erfaringer på dette?


 

Du vil aldri verden kunne kjøre DeltaForce2 og tvilsomt df3, uansett ram/skjermkort på den pc'en

 

Quake3 _KAN_ gå hvis du ikke er kresen. Quake2 og 1 går derimot bra, cstrike går ikke bra, half-life single player går og treigt.

 

Kjøp deg en billig Duron og et billig hovedkort er mitt råd til deg. Jeg har selv hatt en k6-2 450 3dnow og meget skuffet over den _ELENDIGE_ ytelsen der.

Lenke til kommentar

Angående HL har jeg lakt merke til noe litt merkelig. Minimuskravet da det ble sluppet var 166MHz men alikevel går ikke de nyeste versionene rent på min 450 AMD k6-2. Faktisk ikke rent i det hele tatt ca. 20-30 fps. Dette irriterer meg :smile:

Så HL singleplayer uten patcher burde gå bra på den nevte PC'n.

 

Men er det ikke slik at GeForce 3 burde funke bra på gamle PC-er ettersom det regner ut all grafikken selv og ikke er avhengig av prosessor slik som andre grafikkort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...