Gå til innhold

TES: Kommer ikke inn i Azura`s Shrine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spillt Oblivion en god del timer nå, og det har gått forbausende glatt til nå. Men før eller siden, så måtte det jo stoppe opp. :) Jeg driver med en Quest som heter "Blood of the Daedra". Jeg skal komme meg inn i en grotte for å finne en bok. På utsiden av grotten treffer jeg en heller tvilsom kar som heter Mels Margon. Han er ikke lett å få i tale, og det eneste han sier er at jeg har kommet til en hellig plass. Det kan jeg forsåvidt være enig i. For det er en plagsom ånd der, som suger kreftene ut av meg... Men problemet er at jeg ikke kommer inn i grotten. På utsiden står det en stor hvit statue, som jeg tydligvis skal manipulere på en eller annen måte. Tror jeg må ha ett eller annet å ofre. jeg har mye fint med meg jeg, men tydeligvis ikke noe som er bra nok for de gutta der.

Er det noen av dere som kan gi meg et lite hint, slik at jeg kommer videre? :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis blood of the daedra er den questen jeg tror det er vil jeg bare advare deg.

Hvis Martin vil at du skal gi han Azura's star (som er quest reward.) så bør du ikke gjøre det. Det er en soul stone du kan bruke evig mange ganger. Det er nesten den beste rewarden fra ett daedric shrine quest. Du bør heller oppsøke ett av de andre, og se hva du får for å fullføre det oppdraget.

Gjorde tabben selv og gi den fra meg, og nå har jeg "jukset" litt for å få den tilbake. :p

Her er en oversikt over noen andre. :)

http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Daedric_Shrines_Map

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...