Iris_L Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Heisann Er det noen her som vet om hvor jeg kan finne en side som jeg kan laste ned PHPList Ver. 1.13 fra? (toppliste) Eller andre norske topplister? Tusen takk for hjelpen på forhånd.
neivoll Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 (endret) Nå vet ikke jeg hva PHPList er for noe engang (gidder ikke lese for å finne ut), men etter en veldig kort søkerunde kom jeg til denne siden: http://sourceforge.net/project/showfiles.p...ackage_id=95939[/url] hvor du kan laste ned versjon 2.1 eller noe sånt. Google er en fin fisk, og Hotscripts er asparges av beste sort... edit: Og gjerne si ifra om det var dette du trengte, så kan jeg eventuelt gi deg en skjennepreken btw: Står du opp klokka 4.40? Endret 24. april 2006 av anners
Iris_L Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 Nå vet ikke jeg hva PHPList er for noe engang (gidder ikke lese for å finne ut), men etter en veldig kort søkerunde kom jeg til denne siden: http://sourceforge.net/project/showfiles.p...ackage_id=95939[/url] hvor du kan laste ned versjon 2.1 eller noe sånt.Google er en fin fisk, og Hotscripts er asparges av beste sort... edit: Og gjerne si ifra om det var dette du trengte, så kan jeg eventuelt gi deg en skjennepreken btw: Står du opp klokka 4.40? 5982081[/snapback] Jeg har letet etter det scripetet på google, og jeg har vært igjennom alle på hotscrips... Skal skjekke opp den du ga meg nå, takk Ja, er på skolen på noe greier.
Iris_L Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 Den fungerte ikke.. eller den fungerte kanskje men jeg greide ikke å sette det opp skikkelig.. Jeg er ikke så flink på php osv enda.. Det hadde vært fint om noen visste om en toppliste som er veldig enkel å sette opp, slik som et phpbb forum og som feks coopermine.
Iris_L Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 Det er den de bruker på juniortoppen iallefall.. Vet dere om noen gode norske da? Som er lette å sette opp.
Iris_L Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Skrevet 3. mai 2006 Det er den de bruker på juniortoppen iallefall.. Vet dere om noen gode norske da? Som er lette å sette opp. 5992420[/snapback] Lurer enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå