Gå til innhold

Noen bilder fra Afrika


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øst-Afrika er sannelig vakkert, også de tanzanianske savannene. Er det Serengeti? I alle fall er de flinke til å skape nasjonalparker, til glede for de som er glad i å oppleve ville dyr i sitt naturlige habitat.

Bildene er fine alle sammen, og man trenger slettes ikke ha slr for å ta gode bilder. Det er bare et som skiller seg skikkelig ut fotografisk, og det er bildet av giraffene. Det er veldig flott, med sin dramatiske himmel og de rolige siluettene av de fantastiske dyrene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
likte best bildet av zebraen og gnuene i farger. men jeg ville likt bildet mye bedre om ikke fuglen var der

 

ellers var bildet av giraffene flott

5999081[/snapback]

Enig. Flotte bilder, men fjern fuglen.

 

Generelt var svart/hvitt-bildene ikke spesielt interessante.

Lenke til kommentar
likte best bildet av zebraen og gnuene i farger. men jeg ville likt bildet mye bedre om ikke fuglen var der

 

ellers var bildet av giraffene flott

5999081[/snapback]

Jeg syntes fuglen skaper en genial atmosfære, den er l midt i mellom alle de andre dyrene, mitt favoritt bilde av disse

Endret av Litejk
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er dette i tanzania, i nasjonalparken ngorongoro? Krateret? Var i afrika ifjor, og tok masse bilder. Kan legge inn vsst folk vil sjå... Ein elefant så nesten gjekk over bilen vår når me var i jungelen.. 190 apekatter som lekte seg... Ganske fascinerende.. Nett som løvenes konge...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...