Gå til innhold

Mitt første videokamera


Anbefalte innlegg

Jeg skal da ha mitt første videokamera, og er da helt ny på dette området. Så da vil ja tips fra dere om hvilket kamera som er rimelig for meg.. Jeg skal til USA til sommeren og skal være der en mnd. Jeg har lyst på et kamera med nightvision fordi det er morro å filme mens det er mørkt og sånn. :p Håper det er noen som gidder å hjelpe! :thumbup:

 

Edit: Må funke til Windows og Mac

Endret av OlavF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur det er Sony som har best nightshotfunksjon, og miniDV er det beste formatet, so ein tur innom prisguiden, sortert etter dei kriteria viser iallfall dei fleste alternativa.

 

MiniDV-kamera fungerer fint både til Mac og PC, berre hugs at du må bruke firewire for overføringa.

 

Ein ting du må hugse, er at det kan vere vanskeleg å få tak i kassettar i USA, då dei har ein annan TV-standard enn me. (Me har PAL, USA har NTSC.) Du bør difor ta med deg nok kassettar. Fempakningar med Sony-kassettar får du til 250-300kr.

Lenke til kommentar
Trur det er Sony som har best nightshotfunksjon, og miniDV er det beste formatet, so ein tur innom prisguiden, sortert etter dei kriteria viser iallfall dei fleste alternativa.

 

MiniDV-kamera fungerer fint både til Mac og PC, berre hugs at du må bruke firewire for overføringa.

 

Ein ting du må hugse, er at det kan vere vanskeleg å få tak i kassettar i USA, då dei har ein annan TV-standard enn me. (Me har PAL, USA har NTSC.) Du bør difor ta med deg nok kassettar. Fempakningar med Sony-kassettar får du til 250-300kr.

5980046[/snapback]

 

Hvor kan jeg se om det er nightvision, og kan du finne noen som det er det på? :p

Lenke til kommentar
Ved å gå inn på modellen, so på Detaljer og finne Nattmodus. Men då prisguiden ikkje alltid er rett, kan det vere lurt å gå inn på http://www.sony.no/ og kontrollere der. Det billegaste der, HC24, har NightShot, so eg reknar med alle andre i den same serien har det. HC22 veit eg ikkje, men det ville forundra meg stort om det ikkje hadde NightShot.

5980174[/snapback]

ok :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...