Gå til innhold

Bitlord problemer med å laste ned


zestro

Anbefalte innlegg

Lov å spørre om dette her egentlig? jaja.. tar en sjanse! :D

 

Lurte bare på dette her: nettet detter ut når jeg prøver å laste ned samme hva det er med bitlord, altså en torrent-fil.. jeg får lastet ned litt først, sånn i 10 minutter maks, men etter det så detter nettet ut og jeg må restarte modemet for at det skal funke igjen.. :hmm: skjer også med andre torrent-programmer, men opplevde ikke slik før.. kan det være at telenor oppdager det elns? :/

 

noen som har noen tips om hva det kan være?

 

EDIT: Whooops! beklager! leste ikke denne:

7. Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt.

 

steng posten hvis nødvendig..

Endret av zestro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La oss for ordens skyld si at du laster ned en Linux-distro, for det er det du gjør, ikke sant?

 

Telenor oppdager det nok ikke, men hvilken port bruker du? Om du bruker standardporten kan det være det som er problemet, prøv en annen port, jeg bruker selv 30001, høyt oppe i systemet.

 

Prøv det..

Lenke til kommentar
La oss for ordens skyld si at du laster ned en Linux-distro, for det er det du gjør, ikke sant?

 

Telenor oppdager det nok ikke, men hvilken port bruker du? Om du bruker standardporten kan det være det som er problemet, prøv en annen port, jeg bruker selv 30001, høyt oppe i systemet.

 

Prøv det..

5979983[/snapback]

 

hvis det var den lytteporten, så skifta j den til 30001, men det skjedde fortsatt det samme.. nettet ble borte og måtte restarte modemet.. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...