Gå til innhold

Taule 23 - 35k?


Anbefalte innlegg

Type Trebåt/Snekke

Merke Andre

Modell Taule

Årsmodell 1974

Lengde (fot) 23

Lengde (cm) 709

Bredde 250

Dybde 80

Motormerke Marna

Motortype Innenbords

Motorstr. (HK) 10

Drivstoff Bensin

Reg. nummer KAA231

Materiale Plast

Farge Hvit/Beige

Sitteplasser 7

Soveplasser 3

Maks fart 7 knop

 

 

Selger beskrivelse: annonsen på finn.no

 

Båten har vært i min eie siden 1987. For 5 år siden begynte jeg å rive ut all innredning, samt alle tverstokker, dørk ol. Kun motorfestet stod igjen. Dette grunnet råte.

Har brukt noen år på å innrede båten på nytt, og er nesten ferdig. Inni båten mangler himling i taket samt noe listverk (jeg har listene). Ute mangler benker bak i båten, noe listverk samt spisebord/dør inn til rom i hekken.

Båten har ligget ute i hele vinter. Den er kjørt 1-2 ganger i måneden. Presenningen er kun for å beskytte kalesjen.

Bredde og dybde er ca-mål, men båten får plass i en 2,5 m båtplass.

Motoren ble overhalt for 5-6 år siden, og alle slanger samt eksosmanifold ble byttet.

Båten er helt grei å overnatte i for 2 voksne, og ligger man trangt får 3 plass. Putene inne i båten ligger lagret hjemme. Disse er ca. 10 år gamle, er hele og forholdsvis fine.

Utvendig er det en del som kan/bør gjøres av finish, men jeg har brukt den i 19 år uten å gjøre noe utvendig.

Utstyr

 

Nye Fendere.

Ny kalesje 2005, med ståhøyde under.

Nye lanterner 2006.

Ny PortaPotti toalett, ikke brukt.

Nytt elektrisk anlegg 2005.

Parafin/rødsprit 2-bluss kokeapparat.

Innlagt vann m/75 l. vanntank.

Kjøleskap, brukt, ikke montert.

Opplagspresenning, kraftig type.

 

 

I tillegg til annonsen, var jeg nede å kikket på den, og knipset noen bilder.

(Jeg er ikke noe godt fotograf..) De finner du her.

 

Grunnen til at den nå står med masse verktøy i er at han holder på å skifte vannpumpe..

 

Vet det er ett opppussingsprosjekt og alt det. og det er greit, liker slikt.

Men er den værdt 35 høvdinger slik den står idag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...