.tomf Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Trenger en leveling mod og vet ikke hvilken som er best? Erfaringer? Er litt lei av at creeps som rotter levler med deg. Dessuten er alt litt for lett, klarer jo alt som lvl1.
Lakus Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 (endret) Trenger en leveling mod og vet ikke hvilken som er best? Erfaringer?Er litt lei av at creeps som rotter levler med deg. Dessuten er alt litt for lett, klarer jo alt som lvl1. 5978765[/snapback] er en lik tråd med en poll på det ofisielle Oblivion forumet www.theelderscrolls.com gå på forum selv bruker jeg ingen av de pga "icompitability" med masse mods.. Endret 24. april 2006 av Lakus
Koopa Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Obscuro's Overhaul er den jeg bruker og er ganske fornøyd hittil. Gikk inn i en cave hvor jeg faktisk slet litt med å ta en goblin netherboss og det har aldri hendt meg med en lvl 2 før. Et stor minus er at du må starte en ny character for at det nye lvl systemet skal virke.
.tomf Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Skal starte ny character likevel jeg så det skader ikke noe. Laster ned moden nå(går unna med ISDN! :O).
Koopa Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Haha, ISDN ja...gode gamle jævlig ISDN. Fikk nettopp ADSL så vet hvordan du har det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå