Gå til innhold

TES: Får ikke installert...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg trenger litt hjelp her! Når jeg setter i dvden med oblivion så kommer det opp om jeg vil avinstalere! Jeg trykker på "yes".. Men det blir ikke avinstalert :( Samme greia kommer opp hele tiden! Jeg har akkurat fått ny pc :!:

Tror han som bygde pcen for meg, installerte Oblivion på den, og deretter avinstallerete det...

Men problemet er nå at pcen tror spillet er instalert! Derfor kan jeg ikke installere det :no:

Noen som kan hjelpe!

Takker for svar :)

-Trazzer

Endret av Trazzer
Videoannonse
Annonse
Skrevet
kjør-->regedit, se om du finner noe der.

5978065[/snapback]

Med Regedit finner du garantert en hel masse, dersom programmet ikke ble korrekt avinstallert første gang. (Oblivion ser ut til å ha færre reg-entries enn Morrowind, skjønt det kan være expansion-pakkene til MW som gjøre det.)

Men du skal vite hva du gjør før du begynner å slette ting der. Se om du kan finne en autorativ beskrivelse av akkurat hva du skal slette, og ta backup av registry først!

Geir :)

Skrevet

Har akkurat samme problemet, så jeg laste ned RedFix, men vet ikke hvordan jeg skal bruke det for å løse probleme mitt :blush: ,

Ekke så god på PC da , har dere noen tips kansje? Gir på å spille Oblivion nå :)

Skrevet (endret)

Skjønte ikke helt det RegFix programmet jeg eller :hmm:

Edit: Men reiste inn på Kjør --> regedit, søkte etter oblivion å sletta det jeg fant :)

Men nå klikka dvden igjenn :(

Edit: Jeg fant en anen måte å fikse det på ;) Tilbakestilte windows!

Nå mangler jeg bare en dvd som er i orden :(

Endret av Trazzer
Skrevet
Fikk ny dvd i dag  :!:

Funker så det suser!! Kjempe digg : :thumbup:

5986643[/snapback]

Gratulerer!

velkommen til familien :p

5987176[/snapback]

Hehe :!: Takk! :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...