Mrlarseirik Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 jeg har HP Pavilion t570.no Det hakker ganske mye på oblivion, fins det noen lure innstilling som kam fikse på hakkingen…:S
Mompen Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Du kan sette ned oppløsningen, skru ned på detaljer, skru av skygger, gress, view-distance. Options -> Video. evt sjekk her
Mrlarseirik Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Du kan sette ned oppløsningen, skru ned på detaljer, skru av skygger, gress, view-distance. Options -> Video. evt sjekk her 5977673[/snapback] Jeg har skrund ned alle detaljer og skygger og alt sånn(mer eller mindre) Men når jeg gjør dette er hakking ikke så veldig merkbar utenom om når jeg slåss da.. Jeg har gjort mye av det du linket til(det jeg skjønner. hoho)…
Mrlarseirik Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 (endret) du kan kjøpe x360 5977736[/snapback] Jeg har faktisk tenk på det, hihi… Men må nok få meg nytt tv da også.. Pappa snakket om at jeg trengte meg nytt tv så vi får se… ops. trodde du snakkes om xbox... elelr gjorde du det? Endret 24. april 2006 av smurfen6506
Mompen Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Hvis ikke det hjelper kan du prøve å avslutte unødvendige programmer som kjører før du skal spille. Evt også kjøre en spyware\virusscan.. Oblivion har jo veldig høye systemkrav..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå