Onyx Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 (endret) Hei! Jeg ønsker meg en ny mobil som sagt. Hva er bra for meg og min lommebok? Jo, maks 1500,- til rådighet har jeg. Min 6230 har sagt takk for seg, og har funnet ut jeg brukte kameraet veldig sjeldent, samt Mp3-støtten ble mere brukt til fansy ringetoner. Så, vil ha en mobil jeg mer eller mindre kan snakke med, raske menyer og fin design. Designen er noe jeg setter øverst i min liste Funksjoner: -Kalender: Ja, enkel. -GPRS: Nei. -EDGE: Nei. -Email klient: Trenger ikke. Form: - Klapp-telefon. - Vekt: 90 gram maks. -"Støt/sprut/støv-sikker": Ikke viktig. Skjerm: Skal være fargeskjerm. -Størrelse på skjerm. Tja, bare den er god å se på -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 0 og 1500 kroner til rådighet. Gjerne at det er NetCom, slik at jeg kan videreføre mitt nr. Diverse: -Merke: Hva som helst. -Kamera: Som sagt, har ikke bruk for det. -Videokamera: Gjelder her også. -Symbian: Nei. -Infrarød port: Nei. -Blåtann (Bluetooth): Aktuelt hvis det tillater seg. -Internminne: Minimum 5Mb. -Minnekort?: Nei. -MP3: Ja og nei. Kjekt hvis du vil ha andre ringetoner -Radio: Nei. -UMTS: Nei. -Triband: Nei. -wLAN: Nei. - Mulighet for GPS: Nei. -Batterilevetid: Viktig. Vil si dette, er lut lei av å lade 6230 hele tiden. Helst noe som varer i 2 dager i alle fall! Har sagt at jeg kommer til å bruke min mobil til og ringe med, sende SMS og motta anrop. Design er viktig! Håper noen kan ta seg tid til å hjelpe meg. Til nå har jeg sett på Samsung X660 Silver. God kveld Endret 23. april 2006 av onyX
zlappfisk Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 (endret) Ta en kikk på Nokia 6103. Vet ikke om du syns den er pen, det vet du selv. Den har bare 4,2 MB internminne, men utenom det oppfyller den alle kravene dine så vidt jeg kan se. Edit. Smilefjestrøbbel. Endret 24. april 2006 av zlappfisk
Onyx Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Hmm, takk for tipset! Det som ødelegger, er antennen. Ellers har den en veldig fin form ellers. Antennen skulle ikke vært der... Flere tips?
Kornelius Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Jeg ville tatt en titt på BenqSiemens S81. Vakker mobil i metall. Etter min mening er det en flott telefon med tanke på prisen. Og metalltelefon er stilig. Koster 1150kr på utenabonnement.no: http://www.utenabonnement.no/b2c/productde...&group=SI,TE,GS
Dimanche Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Jeg ville tatt en titt på BenqSiemens S81. Vakker mobil i metall. Etter min mening er det en flott telefon med tanke på prisen. Og metalltelefon er stilig. Koster 1150kr på utenabonnement.no: http://www.utenabonnement.no/b2c/productde...&group=SI,TE,GS 5978089[/snapback] Du mente vel s68, Kornelius ? Uansett tror jeg nok den vil passe behovet. På erfaringer på Amobil.no er det en som har fått en med mange bugs, får håpe at det ikke gjelder alle telefonene.
Toset Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Sjekket disse? Sony Ericsson z520i Sony Ericsson z300 Sony Ericsson z530i Alle sammen er rimelige klapptelefoner. Har hatt z520 selv, veldig god telefon. Har ikke allverdens funksjoner, men genial som bare helt enkel ringe/SMS telefon til en rimelig penge. SE kommer med en walkman versjon klapptelefon snart, kan jo se på denne også om du kunne tenke deg telefon med litt mer funksjonalitet. Sony Ericsson w300i
Kornelius Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Mente s68 ja. Beklager den feilen, men jeg linket til riktig telefon hvertfall. men, mener fortsatt at telefonen passer veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå