Gå til innhold

Nettverksproblemer i ubuntu, og spm om temaer


Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke inn på det trådløse nettverket i ubuntu. Jeg har funnet nettverket, skriver inn passordet osv(wep nøkkelen da) Nettet er vel standar og aktivert. Er eth0 hvis det har noe og si.

Når jeg går inn i firofox, så søker den ikke engang. Sikkert pga manglende ip? Jeg vet ikke i det hele tatt. SÅ noen som kan hjelpe meg?

 

 

Og jeg lurte på om det går ann å laste ned noen andre temaer o.l? Sett folk hvise fram skrivebordet sitt, og det er ekstremt mye kulere en det som følger med:p Så noen nettsteder eller noe sånt? bruker ubuntu atlså, (gnome eller KDE har vel ikke noe å gjøre med dette? husker ikke hva som er default for ubuntu)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat kjøpt meg bærbar med trådløst nettverkskort og har det samme problemet.

 

Ubuntu finner forbinnelsen, jeg skriver inn passord og det står at den skal være startet men jeg får ikke surfet :( Har ikke prøvd noe særlig, men jeg skal ta med PC'en til jobben i morgen å se om jeg får det til...

 

Når det gjelder themes osv til Ubuntu så er art.gnome.com og www.gnome-look.org to veldig gode sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...