njuubenselv Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 (endret) Hei, har nå begynt å spille litt dataspill igjen men når jeg starter f.eks Tru crime new york eller jacked så får jeg ikke startet spillet, å når jeg spiller evolution GT så rebooter pcn seg samme sted hver gang. Pcn burde klare å spille alle disse spillene. Mens f.eks counter-strike fyngerer bra å har stabile 100 fps der. Hardware : Pentium 4 3.2 ghz 1024 crusial 400 mhz ddr ram geforce 6600 256 pci-x fra xfx. har prøvd den nyeste driveren på nvidia sin side samt den nyeste driveren på xfxforce.com er like langt med begge. Har reinstalert directX9.0c flere ganger også nå uten hell. Er det mulig å opdatere "openGL" driveren på kortet på noen måte ? lurer på om det er det som er feil. for noen spill der du kan velge dette får jeg ikke startet openGL som video tilbud. Endret 23. april 2006 av njuubenselv
SesamSesam1 Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Kan du utdype litt hva som skjer når du prøver å starte spillet, reagerer ingenting eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå