Gå til innhold

Egen Radio Kanal på internett

DilliMusic

Anbefalte innlegg

Skrevet

hey vet om folk som har kjøpt sin egen radio kanal osv osv. som for eksempel på pirateradio(ikke bli lurt av navnet det er ikke pirat opplegg man må betale).

men finnes det et sted der jeg kan få en radio kanal uten å betale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hey vet om folk som har kjøpt sin egen radio kanal osv osv. som for eksempel på pirateradio(ikke bli lurt av navnet det er ikke pirat opplegg man må betale).

5972512[/snapback]

Veit ikke om noen, men kan du ikke bare opprette et Podcast.

Da kan brukerne lytte når de vil og du trenger ikke sende 24t i døgnet vis du vil ha lyttere.

Skrevet

5972512[/snapback]

Veit ikke om noen, men kan du ikke bare opprette et Podcast.

Da kan brukerne lytte når de vil og du trenger ikke sende 24t i døgnet vis du vil ha lyttere.

5972544[/snapback]

hvordan gjør jeg dette da? er virkelig nybegynner når det gjelder hjemmesider og slikt

Skrevet

ingen som vet om en radiokanal? podcast linken har bare prg som koster penger. skal kjøpe en radio kanal det jeg kan sende musikk er det jeg vil ha det til egentlig men vil ha en nå som er gratis. noen som vet om en gratis radio kanal?

Skrevet
Shoutcast. Litt vanskelig å sette opp, men skal fungere fint.

Ellers trenger du vel ikke annet enn et program som kan dempe musikken når du prater o.l.

5979663[/snapback]

jah så den men har blitt anbefalt og finne noe annet. kompisen min har det.

noe annet prg kan bruke? helst gratis prg

Skrevet

5972512[/snapback]

Du kan prøve på urørt.no. Det er mange kjente artister der som AWO og sant.

Skrevet

5972512[/snapback]

Du kan prøve på urørt.no. Det er mange kjente artister der som AWO og sant.

5994509[/snapback]

hahaha lol jupp skal legge inn de nyeste sangene jeg lager fra nå av på uhørt.no men vil ha en radio kanal der jeg kan sende god musikk non stopp. sånn kansje 2 timer om dagen når jeg orker. skal kjøpe en stajon på pirateradio men skal vente litt med det så nå vil jeg egentlig bare ha en kanal som er gratis forløpig.

AWO? nå kødder du fyren kan bare ikke rappe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...