Gå til innhold

TES: Finner ikke master mage of destruction i oblivion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Medium level mage pekte henne ut på kartet for meg med grønn pil men når jeg drar dit med mine 20 bear pelts er det ingenting der grønnpilen er plassert! Bare Oblivion gaten til høyre og to andre shrines! Ingen camp som hun visst skal bo i, bare grønnpilen altså.

Har prøvd med en detect life spell og vært under jorden via en av shrinene men finner ikke dama (hun heter Andron et eller annet)

Er det noen som vet hva jeg jeg må gjøre?

Er level 21 knight med destruction på 71

Cheers

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du finner Bralsa Andaren rett syd for et Kynareth shrine som er i nærheten. Hun har bare en madrass og en sekk mellom noen steiner. Etter at jeg hadde samlet 20 bjørneskinn og dro tilbake, så var hun ute på jakt. Jeg måtte løpe som en gal etter henne, for hun ville ikke snakke med meg før hun var ferdig med jakten. Pass på så ingen daedra eller noe tar livet av henne. Jeg måtte heale henne da hun møtte en Daedroth. så hun ikke døde.

Endret av Junta
Skrevet

Hun er pekt ut på karta mi men når jeg går til der dengrønne pilen peker er det ingentin å se der. Ikke noe madrass heller :hrm:

Redd for at det er en bug?

Takker for hjelpen ellers!

Du finner Bralsa Andaren rett syd for et Kynareth shrine som er i nærheten. Hun har bare en madrass og en sekk mellom noen steiner. Etter at jeg hadde samlet 20 bjørneskinn og dro tilbake, så var hun ute på jakt. Jeg måtte løpe som en gal etter henne, for hun ville ikke snakke med meg før hun var ferdig med jakten. Pass på så ingen daedra eller noe tar livet av henne. Jeg måtte heale henne da hun møtte en Daedroth. så hun ikke døde.

5971306[/snapback]

Skrevet
Redd for at det er en bug?

5973631[/snapback]

Det er nok ein bug, ja :-/. Eg kunne heller ikkje finne ho. Eg sjekka på dei offisielle foruma, og såg at der var ein annan òg som hadde samme problem.

Kay

Skrevet (endret)

Tusen takk for bildet !

skal lete spesifikk på denne plassen en gang til. Kan det også ha noe å gjøre med at det er en Oblivion Gate like ved der hun ha leiret sitt, at hun midlertidig har flyttet? Gaten er jo bare en 20 meter unna?

Jeg fant faktisk sove-madrassen hennes på den plassen du merket av på bildet!

grønn-pilen er der fremdeles der hun skal være, den flytter på seg litegrann også, som om hun vandrer rundt, men hun er altså usynlig!

Takker igjen!

Endret av Watchtower
Skrevet

Hun gjorde seg usynlig flere ganger når jeg løp etter henne også. Hvis du stenger den Oblivion gate'n så tror jeg hun roer seg litt. Ellers kan jeg nevne at hun pleier å legge seg 24.00 og stå opp 08.00. :)

Skrevet

Hun gjorde seg usynlig flere ganger når jeg løp etter henne også. Hvis du stenger den Oblivion gate'n så tror jeg hun roer seg litt. Ellers kan jeg nevne at hun pleier å legge seg 24.00 og stå opp 08.00.  :) 

5979990[/snapback]

Right on! Bare...hvis noen er usynlig så går det vel fremdeles an å snakke med dem, jeg mener at man får opp "kommunikasjons ikonet"?

Vil gjerne komme oppp i 100 destruction før jeg går inn i Gaten, det første gaten jeg stengte hadde for mye av "run forrester run" preget over seg :whistle:

takker for svaret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...