Numi Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Når jeg avinstallerte MSN Messenger trodde jeg at alt ble slettet, men d gjorde d ikke. Når jeg instalerte d på nytt var alle de ikonene jeg hadde lagt til fortsatt der. bruker navn å passord var også inne. Er d noen mulighet å få vekk allt som har med MSN messenger å gjøre?
Gjakmarrja Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Ligg dette inn i kjør og trykk OK: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove Dette vil fjerne den versjonen av msn som er innebygget i MSN. Bruk regedit for å fjerne resten.
Numi Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Ok. Takker å bukker, men hva fjerner jeg på reg edit da?
Gjakmarrja Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Bare bruk søke funksjonen og søk etter MSN. Og slett de verdiene som har noe med MSN og gjør. Vet ikke men kanskje du ikke trenger å gjøre det.
Musty Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 husk at det kan være farlig å romstere i regedit uten å vite hva en holder på med. ville vært forsiktig med "slett alt som har med MSN" å gjøre... kan være forkortelsen MSN blir brukt andre steder også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå