Gå til innhold

Nytt abb, noen som har erfaringer fra Ucan2?


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg skal ha nytt abb, og har fått tilbud fra en kompis om Ucan2. Dette høres jo veldig bra ut, da minst 90% av mine telefonutgiter går til 2-3 nummer,som og vurderer og bytte til Ucan2. I praksis vil jo det si (nesten) gratis telefon, pluss ny telefon hvert år.

 

Nå er det et gammelt ordtak som sier at hvis noe ser for godt ut til å være sant, er det som regel det.

Jeg er derfor interessert i deres erfaringer med selskapet. Er dette seriøst?

 

Alle innspill mottas med stor takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er vel nesten det samme som Ownersbuy. Abonnementet er NetCom Bedrift, dvs at alle som er medlemmer, fungerer som ansatte i bedriften, og dermed kan de ringe gratis til hverandre, pluss oppstartavgift. Veit ikke om du må betale en årsavgift for å bli medlem, men bindingstiden med NetCom Bedrift er 24 måneder, noe den også er hos Ownersbuy.

 

Så vidt jeg veit, er det ingen spesielle haker ved dette. Du får generelt sett billigere mobilpriser, samt subsidering av telefon ved binding.

 

Håper det hjalp deg litt på vei!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg skiftet til dette abonnementet for 10 minutter siden. Jeg gjorde det av den grunn at jeg får bra priser på mobiler gjennom det. 200,- for K750i og 800,- for W800i for eksempel. Jeg har bundet meg for 12 måneder, noe som koster 7 kr mer i måneden, i motsetning til om man binder seg for 24 md. Jeg måtte bryte med Young Talk, og det kostet 750,- sure kroner, men det er verdt det.

 

Takket først nei når de ringte meg for 1 md siden, men nå ringte de igjen og det virker som flere og flere får dette abonnementet, ergo det blir flere folk å ringe gratis til. 0,59 for meldinger og 0,69/min for ringing er greie priser.

Lenke til kommentar
Jeg skiftet til dette abonnementet for 10 minutter siden. Jeg gjorde det av den grunn at jeg får bra priser på mobiler gjennom det. 200,- for K750i og 800,- for W800i for eksempel. Jeg har bundet meg for 12 måneder, noe som koster 7 kr mer i måneden, i motsetning til om man binder seg for 24 md. Jeg måtte bryte med Young Talk, og det kostet 750,- sure kroner, men det er verdt det.

 

Takket først nei når de ringte meg for 1 md siden, men nå ringte de igjen og det virker som flere og flere får dette abonnementet, ergo det blir flere folk å ringe gratis til. 0,59 for meldinger og 0,69/min for ringing er greie priser.

5997139[/snapback]

Har du en link om dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg skiftet til dette abonnementet for 10 minutter siden. Jeg gjorde det av den grunn at jeg får bra priser på mobiler gjennom det. 200,- for K750i og 800,- for W800i for eksempel. Jeg har bundet meg for 12 måneder, noe som koster 7 kr mer i måneden, i motsetning til om man binder seg for 24 md. Jeg måtte bryte med Young Talk, og det kostet 750,- sure kroner, men det er verdt det.

 

Takket først nei når de ringte meg for 1 md siden, men nå ringte de igjen og det virker som flere og flere får dette abonnementet, ergo det blir flere folk å ringe gratis til. 0,59 for meldinger og 0,69/min for ringing er greie priser.

5997139[/snapback]

Har du en link om dette?

5998476[/snapback]

 

Link om hva?

Lenke til kommentar
Jeg skiftet til dette abonnementet for 10 minutter siden. Jeg gjorde det av den grunn at jeg får bra priser på mobiler gjennom det. 200,- for K750i og 800,- for W800i for eksempel. Jeg har bundet meg for 12 måneder, noe som koster 7 kr mer i måneden, i motsetning til om man binder seg for 24 md. Jeg måtte bryte med Young Talk, og det kostet 750,- sure kroner, men det er verdt det.

 

Takket først nei når de ringte meg for 1 md siden, men nå ringte de igjen og det virker som flere og flere får dette abonnementet, ergo det blir flere folk å ringe gratis til. 0,59 for meldinger og 0,69/min for ringing er greie priser.

5997139[/snapback]

Har du en link om dette?

5998476[/snapback]

 

Link om hva?

6000748[/snapback]

 

Du sa du måtte bryte med yountalk? Fikk du ikke videreføre bindingstid til Ucan2? Står ihvertfall det går an hos ownersbuy og det er jo temmelig likt Ucan2...

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Er selv teleagent for denne geniale avtalen. Kan trygt anbefales til alle.

Vil du ha mer info, er det bare å sende meg en pm.

7298427[/snapback]

 

Hvis avtalen er så genial skjønner jeg ikke hvorfor jeg får så mange kunder inn i butikken som føler seg lurt av dere. Forhandlerservice må da ordne opp. Selgerne deres lover ofte mer enn de kan holde.

Lenke til kommentar
Er selv teleagent for denne geniale avtalen. Kan trygt anbefales til alle.

Vil du ha mer info, er det bare å sende meg en pm.

7298427[/snapback]

 

Hvis avtalen er så genial skjønner jeg ikke hvorfor jeg får så mange kunder inn i butikken som føler seg lurt av dere. Forhandlerservice må da ordne opp. Selgerne deres lover ofte mer enn de kan holde.

7298788[/snapback]

 

Det er heller sjeldent vi "ordner" opp når det gjelder UCAN2. Som oftest er det kunden selv som må kontakte UCAN2 og avklare. Men etterpå kan vi *rydde opp* ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...