Arsenal_RULES Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Har et problem med min mambo internett side, det kommer opp en melding på hovedsiden som jeg ikke greier å løse. (Dette er et problem jeg ikke har hatt før, som nettopp kom opp?! -.-) Siden Har prøvd å åpne opp rettighetene i de mappene feilmeldingen henviser til, men jeg greier ikke å gi rettighetene, 777 (om noen forstår )
Magnus Holm Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Du burde oppgradere til Joomla. Mambo er et dødt prosjekt... Joomla er det "nye" Mambo
Arsenal_RULES Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Jepp, i know. Men tilbake til problemet mitt, noen idé?
olear Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Slett det som ligger i cache/ og gjør mappen skrivbar for webserveren.
Arsenal_RULES Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Filene som ligge i cache, lar seg ikke bli slettet?!
Arsenal_RULES Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Neimen der løste det seg gitt, takker så mye Olear!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå