Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lyden forsvinner på spill / wmp


Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg måtte reinstalere windows hin dagen. Etter det var gjort og alle maskinvarene var instalerte instalerte jeg mitt Sound Blaster Live! 24-bit lydkort. Det merkelige med det var at når jeg kom inn på windows hørte jeg oppstarts lyden. Men idet jeg tar i en CD (bruker Windows media player) får jeg opp beskjeden:

 

Kan ikke spille av lyddatastrømmen. Ingen maskinvare for lyd er tilgjengelig, ellers maskinvaren svarer ikke.

 

Dette irriterte meg jo seff grønn for før funket det helt fint ! Egentlig har jeg intigrert i hovedkortet mitt Asus A8N-SLI Premium, nForce4 SLI,Socket -939, Super Cooling pipe, PCI-Ex16, men det funker jo ikke i det hele tatt så jeg måtte kjøpe et nytt et. Som sakt, det jeg gjorde når jeg kjøpte det var bare å instalere det og kjøre en update på driveren. Det gjorde jeg nå og uten noen gode resultater. Ellers har jeg prøvd menyen "repair" på cden og uinstalert det og reinstalert det men det funker fortsatt ikke utenom windows varsellyder og slikt. Noen ide om hva jeg kan gjøre nå ? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...