shizz kebab Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Genialt... Ikke for at jeg er en liten barnslig ganker, men vil prøve å lære dei at man ikke tuller med en rogue med stealth. For jeg ignorerer egentlig alliance utenfor BG. Har en liten avstand slik at jeg ikke tar creepa dei sine. Men hvis dei tar meg for å ta meg så koppierer jeg navnet inn på et notepad ark som jeg har i en liten rute på den andre moitoren slik at jeg kan ta en liten "police scann" av rullebladet til alliancen. Jepps, takk for hjelpa! 5962559[/snapback] Du burde laste ned en addon som heter "Opium", der kan du lagre all navnene til spillere du ikke liker, og når de er i nærheten av deg en annen gang kommer det en lyd;) Da jeg var ute å grindet med drood alten min på søndag. Jeg er alchemist og hadde drukket omtrent 8 pots for maximal grinding. Så kom det en warrior og drepte meg på to slag.. Jeg tenkte han var lvl 60 og logga på roguen min for å ta igjen (Roguen har jeg alltid på samme sted som alten). Det viste seg at warrioren var lvl 56.... 6027833[/snapback] Err..du skal ikke si så mye, Namek. Du har tross alt laget en film der du venter til en hunter to leveler lavere enn deg har 0 mana og 45% hp mens han sloss mot enn mob, før du angriper han.
Kjobben Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Hvis jeg lvl'er alt og jeg blir ganka av en "tøff" horde, logger jeg bare inn på mainen og tar 10 ganger så mye igjen på han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå