Gå til innhold

Norge - frihavn for marxistiske svermere


Anbefalte innlegg

Selv om de trengte et hjem, var det en kriminell handling å stjele landområder fra palestinerne.

 

Men akkurat det skal man ikke laste jødene for. Det var den vestlige verden, med USA og Storbrittania i spissen, som skapte denne konflikten.

 

Der er du inne på noe riktig.

 

Beklager at jeg spør, men er det ikke slik at det Palestinske folket, aldri er nevnt i noen historie bøker før Israel ble opprettet? [ikke en påstand fra min side]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er ikke glad i kommyunister. Se min avatar og sig.

5959736[/snapback]

Nå blir ikke jeg personlig så veldig imponert over slike "påstander" som dette.. Og egentlig så synes jeg admin skulle bannet/gitt advarsel det for slike avatarer som det der.

 

Hvorfor:

1. de brukes kun for å provosere.

2. de brukes for å proklamere hat.

3. de forteller lite om deg som bruker.

 

Nå sier ikke jeg at jeg elsker kommunister, tvert i imot, men jeg mener at alle burde få ha en mening her i livet.. Og dersom alle mente det samme så ville vi ikke hatt utvikling.

 

Når du kjører et så hardt løp mot en gruppe, så må jeg spørre meg om intensjonen din.

Hva vil du liksom oppnå med en slik avatar, at noen her inne på hw.no skifter politisk retning og bli nasjonalsosialist?

Det er vel like tvilsom som at du bli kommunist med det første skille jeg tro...

 

Dette handler egentlig ikke om politikk, men respekt for andre mennesker..

Og dette er vel ikke helt måten å "respektere" andre på.

 

EDIT: var ikke bedre signaturen din heller da:

 

Jeg er ikke glad i kommyunister. Se min avatar og sig."I hate commie scum! I hate commie scum! I see the red flag, I hate commie scum!"

vel.. vel... kunne du ikke like godt skrevet.. "jeg hater utlendinger" eller noe i den duren.. det blir like dustete spør du meg.. fiks opp i det være så snill...

Endret av R@ge
Lenke til kommentar
Jeg er ikke glad i kommyunister. Se min avatar og sig."I hate commie scum! I hate commie scum! I see the red flag, I hate commie scum!"

 

 

Min kjære tante er kommunist.. Jeg hater kommunisme. Jeg hater IKKE min tante.

 

Selv er jeg harbarka kapitallist, men ikke særlig kynisk.

Lenke til kommentar
Selv om de trengte et hjem, var det en kriminell handling å stjele landområder fra palestinerne.

 

Men akkurat det skal man ikke laste jødene for. Det var den vestlige verden, med USA og Storbrittania i spissen, som skapte denne konflikten.

 

Der er du inne på noe riktig.

 

Beklager at jeg spør, men er det ikke slik at det Palestinske folket, aldri er nevnt i noen historie bøker før Israel ble opprettet? [ikke en påstand fra min side]

5971373[/snapback]

 

Det vet jeg ikke, men uansett hva man kalte folket som bodde der, er det er ikke tvil om at det bodde mange mennesker i området som ble fordrevet fra sine hjem når Israel ble opprettet. (Lang dårlig setning)

Lenke til kommentar
Jeg er ikke glad i kommyunister. Se min avatar og sig."I hate commie scum! I hate commie scum! I see the red flag, I hate commie scum!"

Selv om jeg er tilhenger av (lett styrt) kapitalisme, ville jeg heller vært rød enn brun. Kommunismen har gode intensjoner, men virker ikke i praksis. Nasjonalsosialisme har bare ekstremt egoistiske intensjoner, og virker heller ikke i praksis...

Lenke til kommentar

 

  Selv er jeg harbarka kapitallist, men ikke særlig kynisk.

5976007[/snapback]

 

"Hardbark kapitalist" ja, da begynner jeg med en gang å tenke på fjortisgutter som skal bevise sin manndom ved å opponere mot kjipe politisk korrekte lærerinner.....

5979391[/snapback]

Det var jo et nyttig innlegg i debatten, gratulerer.

Lenke til kommentar

 

  Selv er jeg harbarka kapitallist, men ikke særlig kynisk.

5976007[/snapback]

 

"Hardbark kapitalist" ja, da begynner jeg med en gang å tenke på fjortisgutter som skal bevise sin manndom ved å opponere mot kjipe politisk korrekte lærerinner.....

5979391[/snapback]

Det var jo et nyttig innlegg i debatten, gratulerer.

5979411[/snapback]

Faktisk et av de bedre.

Lenke til kommentar

 

  Selv er jeg harbarka kapitallist, men ikke særlig kynisk.

5976007[/snapback]

 

"Hardbark kapitalist" ja, da begynner jeg med en gang å tenke på fjortisgutter som skal bevise sin manndom ved å opponere mot kjipe politisk korrekte lærerinner.....

5979391[/snapback]

Det var jo et nyttig innlegg i debatten, gratulerer.

5979411[/snapback]

 

Når man kaller seg for "hardbarka kapitalist" og er DLFer, så spørs det vel hvor mye man har å tilføre. Argumentasjonen til de gutta på dette forumet er jo så KPUK at det blir komisk. KPUK står for Krampeaktig Politisk UKorrekt.

Lenke til kommentar
Selv om de trengte et hjem, var det en kriminell handling å stjele landområder fra palestinerne.

 

Men akkurat det skal man ikke laste jødene for. Det var den vestlige verden, med USA og Storbrittania i spissen, som skapte denne konflikten.

 

Der er du inne på noe riktig.

 

Beklager at jeg spør, men er det ikke slik at det Palestinske folket, aldri er nevnt i noen historie bøker før Israel ble opprettet? [ikke en påstand fra min side]

5971373[/snapback]

 

Så hvis man tar denne logikken til sin fulle, så kan man ta f.eks. Østfold fra Norge og jage bort alle som bor der? Det er jo helt greit, siden det ikke finnes noe som heter "østfoldinger". Derfor har de som bor der ingen rett til Østfold, siden de er nordmenn og ikke østfoldinger. Det er jo den logikken du hinter til her, som KPUKerne bruker når det gjelder Palestina. Palestinerne er jo arabere og ikke palistinere.

Lenke til kommentar
Så hvis man tar denne logikken til sin fulle, så kan man ta f.eks. Østfold fra Norge og jage bort alle som bor der? Det er jo helt greit, siden det ikke finnes noe som heter "østfoldinger". Derfor har de som bor der ingen rett til Østfold, siden de er nordmenn og ikke østfoldinger. Det er jo den logikken du hinter til her, som KPUKerne bruker når det gjelder Palestina. Palestinerne er jo arabere og ikke palistinere.

5979543[/snapback]

Hysda. Å påpeke logiske brister og at mennesker er mennesker uansett hvor de bor eller hva de kaller seg er lite høflig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...