Straw Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 (endret) Jeg har spillt wow en god stund nå og jeg begyner og gå lei. Lurte på om jeg skulle starte med Guildwars. Etter det jeg har hørt sier mange at det er et fint spill men jeg har også hørt at det ikke er så gøy men kjedelig Kan noen overbevise meg Endret 20. april 2006 av Straw
Elendil Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Synes det var veldig underholdene når eg dreiv på med Storyen. Når eg var ferdig med storyen blei det ein del kjedeligare.
Straw Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 (endret) Hmm men er det en mengde med items som i wow? Jeg har også sett at de fleste bildene har alle Armor "sett" er det sånn at alle tingene er et sett eller? Ps: Gamer du Guildwars enda eller ble du lei etter 3 uker? >.< Kan man ikke få XP når man grinder alene? Har hørt man må være i gruppe. Endret 20. april 2006 av Straw
Morfiril Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 For det første, spillet skal/kan ikke sammenlignes med WoW eller andre mmo spill. De er helt forskjellige. I GW er ikke XP noe problem, så ikke konsentrer deg om å grinde XP, dette merker du. Det du kan slite med er å ha en stabil økonomi, mange slet med det og dermed ble det populert med farming. Guild Wars sin story er svært god og ikke så vanskelig å komme igjennom. Når du har gjort hele storyline kommer bonusene. Slike spessiele steder som det må spilles taktikk og treffer bedre monstre og får mer verdifulle drops. 50% av guildwars er beregnet for PvP, dette er noe som må prøves etter at du har gjorts storyline. Det er armor sett for hver av profesjonene, det er en variasjon av våpen på en slik måte at det blir med taktisk. Det finens ingen über våpen som gjør deg mye bedre enn andre, her må du være flinki spillet for å slå andre lag. Jeg har nå hatt spillet i sanrt 12 måneder og syntes fortsatt det er underholdende, jeg spile nå kun PvP og alle mulighetene som finnes gjør at det er så gøy. Du kan gjeren spørre på www.guildwarsnorge.net da kan du kansje få bedre svar enn det du gjør her.
Straw Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 Jeg har bestemt meg for og kjøpe det Men er mesmer/ele bra kombo?
jaynuz Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jeg har bestemt meg for og kjøpe det Men er mesmer/ele bra kombo? 5960682[/snapback] Har sett en del Me/E, og det ser ut som en god kombinasjon, men de utmerker seg nok mest i grupper. Den beste solo-rasen er vel Warrior/Monk, og min personlige mening er at det er den letteste og kjekkeste kombinasjonen. (Vanskelighetsgraden er ikke så liten at det blir kjedelig)
misterpogo Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jeg har bestemt meg for og kjøpe det Men er mesmer/ele bra kombo? 5960682[/snapback] Har sett en del Me/E, og det ser ut som en god kombinasjon, men de utmerker seg nok mest i grupper. Den beste solo-rasen er vel Warrior/Monk, og min personlige mening er at det er den letteste og kjekkeste kombinasjonen. (Vanskelighetsgraden er ikke så liten at det blir kjedelig) 5962353[/snapback] Blir vel litt vanskelig å finne gruppe me den komboen, sidan det er utruleg månge som brukar den
Straw Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 (endret) Ok Har hvertfall lyst til og være mesmer men er Necro main og mesmer 2 proffesion bra pvp messig Jeg vil ha en bra pvp char helst med magi er litt lei av bare Rein Meele Endret 22. april 2006 av Straw
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) blablabla... Endret 22. april 2006 av Slettet-v6cLnSOv3V
DurinVIII Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) I forhold til WoW, følger GW ei fast story. Dvs. Du begynner i en by, som level 1. Så blir byen ødelagt osv. Du kan møte de samme personene du møtte før, senere i spillet. (som f.eks Prince rurik, som du sloss mot på slutten). Jeg syns at WoW er mye bedre på PvE, siden den bare ikke følger ei fast story, men du har mange valg. På PvP syntes jeg at GW har gjort det bra. Du kan lage egne PvP Charakters (etter at du har unlocka skillsa du trenger), som automatisk er lvl20. Der er Guild vs. Guild kamper og Arena kamper. Nå vet ikke jeg alle forandringene som kommer med factions. Menmen. Håper dette hjalp litt 5967044[/snapback] Gi nå faen i å spoile hele historien for han da! KALV! Endret 22. april 2006 av DurinVIII
makila Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 (endret) Jeg har bestemt meg for og kjøpe det Men er mesmer/ele bra kombo? 5960682[/snapback] Jeg vil ikke anbefale deg å starte en mesmer som din første char. Jeg sier ikke at en mesmer ikke er god, for det er den virkelig, men for en førstegangsspiller så er mesmer ikke noe godt valg. Det er en profession som er vanskelig å spille bra... Edit: Fikset skrivefeil Endret 23. april 2006 av Mariuslk
misterpogo Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Necro opplevde eg som ein ganske bra 1. character
Straw Skrevet 23. april 2006 Forfatter Skrevet 23. april 2006 (endret) Ok, nå har jeg sjekka på nettet lest om klassene og jeg fant ut hva jeg ville være men jeg trenger hjelp fra dere Har lyst til og være Assasin hva er bra 2 profession? :!: Ps: Assasin er vel ikke bare hvis man har factions? Endret 23. april 2006 av Straw
Straw Skrevet 23. april 2006 Forfatter Skrevet 23. april 2006 Finnes det en side med link til alle items eller noe sånt?
Straw Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Bah det var ikke bra Jeg kjøper ikke factions med en gang må prøve litt først . Vel da ender jeg opp på Necromanser igjen noen som vet bra 2 profession?
Blårens Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 (endret) Monk!! Da kan du være MinonMaster lage masse minons og heale dem med Heal Area Senere i spillet kan du skifte proffesion hvis du vil bruke andre builds som er bra i pvp eller pve på superduper plasser Endret 24. april 2006 av MongoMan
Straw Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 (endret) Ok takk da prøver jeg det så fort jeg får kjøpt det, er litt optatt med lekser (etc). Klarer ikke vente! Endret 24. april 2006 av Straw
Straw Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Ehh man må ha vanlig Guildwars for og kjøpe factions sant? eller er det samme som vanlig med nye ting? Ps Sorry for alle de dumme spørsmålene (Ingen spørsmål er egentlig dumme )
Blårens Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Ehh man må ha vanlig Guildwars for og kjøpe factions sant? eller er det samme som vanlig med nye ting? Ps Sorry for alle de dumme spørsmålene (Ingen spørsmål er egentlig dumme ) 5981176[/snapback] Nei, Factions er et eget spill. Hvis du kjøper factions og har vanlig gw så Kan du bruker du den accounten du har til begge spillene Da hvis du har en factions character så kan du dra til Tyria(Vanlig GW) og omvendt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå