Gå til innhold

Erfaringer: Battlefield2 MC til xbox360?


roolf

Anbefalte innlegg

Etter over ett år med Halo2 multiplayer begynner jeg å bli litt lei. Eneste 360-spill jeg har er Oblivion, men dette er kun single player. Har lyst på et nytt skytespill og Battlefield2 MC ser lovende ut. Er det noen som har erfaringer med dette over live? Helst noen som har spilt det ganske mye, slik at man har fått en føling med om det kan konkurrere med Halo2.

 

Har spilt litt på demoen, men jeg skjønte ikke så mye. Gikk i grunnen bare rundt og døde...

 

Takknemmlig for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter over ett år med Halo2 multiplayer begynner jeg å bli litt lei. Eneste 360-spill jeg har er Oblivion, men dette er kun single player. Har lyst på et nytt skytespill og Battlefield2 MC ser lovende ut. Er det noen som har erfaringer med dette over live? Helst noen som har spilt det ganske mye, slik at man har fått en føling med om det kan konkurrere med Halo2.

 

Har spilt litt på demoen, men jeg skjønte ikke så mye. Gikk i grunnen bare rundt og døde...

 

Takknemmlig for svar.

5954141[/snapback]

 

Du kan evt søke litt rundt på forumet (er en egen katregori for BF)

 

Leste i en annen tråd at det var stort sett gode tilbakemeldinger, men at spillet ikke kan sammenliknes med BF på pc. Spillet er akkuratt det samme som på ps2 og xbox1 bare med bedre grafikk.

Det ligger forresten spillbar demo på marketplace på xbox live.

 

Jeg har prøvd demoen, og etter et litt skuffende første inntrykk er jeg fornøyd med spillet.

 

Edit: leste nå at du har allerede har prøvd demoen :innocent:

 

Hvis du setter deg litt inn i demoen, (spiller 1 time) vil du skjønne mer, og også like det bedre ;)

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar

Fikk dette for et par dager siden. Syns egentlig ikke det er SÅ moro. Det som irriterer meg mest er kontrollen på kjøretøy kan være noe rar av og til (spess på bilene)og tanks som setter seg fast i alt mulig rart. Syns spillet virker mye mer begrenset enn jeg hadde trodd. Er jo ikke fly en gang... Virker nesten som en teaser for PC-versjonen(har ikke prøvd den). :) Også syns jeg det er veldig mange idioter som bare ødlegger. Nytter jo ikke å sende vote om å kicke dem heller. Burde være lettere å spille i lag med vennene sine, slik som på GRAW.

Er flere små og store ting som irriterer meg med dette spillet, men skal gi det litt mer tid.

 

I går etter noen timer spilling så måtte jeg bare legge inn GRAW-platen igjen... ;)

Lenke til kommentar
Fikk dette for et par dager siden. Syns egentlig ikke det er SÅ moro. Det som irriterer meg mest er kontrollen på kjøretøy kan være noe rar av og til (spess på bilene)og tanks som setter seg fast i alt mulig rart. Syns spillet virker mye mer begrenset enn jeg hadde trodd. Er jo ikke fly en gang... Virker nesten som en teaser for PC-versjonen(har ikke prøvd den). :) Også syns jeg det er veldig mange idioter som bare ødlegger. Nytter jo ikke å sende vote om å kicke dem heller. Burde være lettere å spille i lag med vennene sine, slik som på GRAW.

Er flere små og store ting som irriterer meg med dette spillet, men skal gi det litt mer tid. 

 

I går etter noen timer spilling så måtte jeg bare legge inn GRAW-platen igjen... ;)

5954428[/snapback]

 

Ja jeg vil sterkt anbefale GRAW, da den har en utrolig god multiplayer del (som er verdt 699 kr alene) og i tillegg en svimlende god enspiller kampanje...

 

Hvis du kjøper dette spillet må du imedlertidig være forberedt på litt frame drops, men du glemmer det så fort du kommer inn i GRAW atmosfæren :)

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar

Synest spillet er kjempebra på xbox live. Har spillt en god del både PDZ og GRAW, men da jeg fikk BF2 spillte jeg det 6 timer i strekk før jeg greide å sette det fra meg. Liker best de arabiske brettene i dagslys. Noen av brettene kan virke litt for mørke på min LCD TV (håper det kommer en patch som fikser dette)

 

Desverrre har du ikke mulighet å sette opp egen server (hoste) som du kan i PDZ og GRAW. Skal du stille med et eget Norsk lag er eneste mulighet å bli med i en clan (eller opprette en) og utfordre en av de andre clanene du finner på EA sine servere. Jeg har enda ikke opplevd å bli kasta ut av en match:) noe som støtt og stadig skjer i PDZ og GRAW.

 

Brettene er store, men som oftest er serverne fulle, så det en nok av folk å drepe:) ikke minst går det fort å komme igang med et nytt spill, noe som ikke er en selvfølge i spill som GRAW og PDZ.

 

Av spillmodus kan du velge mellom CTF og Conquest. Dine personal stats blir også lagret vis du spiller på en ranked server. Brettene er ganske store så du må kunne mestre kjøretøyene(fra snøscooter til tanks) og helikopterne.

Endret av superrune
Lenke til kommentar

Har prøvd demoen og lest anmeldelser, som ikke har vært så utrolig positive, og jeg vil tro mange ikke fikk det de hadde håpet på, da snakker vi om BF2.

 

GRAW derimot (Ghost Recon: Advanced Warfighter) anbefaler jeg på det sterkeste. Som sagt litt lenger opp har dette spillet både en utrolig singleplayer- og multiplayer-del. Har selv ikke opplevd framedrops, så dette spillet vil jeg anbefale hvis du liker krigsspill og har en 360. :)

Lenke til kommentar

Meningene er tydeligvis delte, selv synes jeg GRAW er mye kjedeligere enn BF2MC. Multiplayer i BF2MC tillater 24 spillere på veldig godt konstruerte baner, og det er mye mer actionfylt enn GRAW. Når alle kjemper om flagg 4 på banen Backstab eller kampen om flaggene i byen på DeadlyPass er på det verste så er det lite som kan måle seg i underholdningsverdi spør du meg. Har allerede spilt det i 35 timer uten å ha rørt singleplayerdelen.

Lenke til kommentar
Meningene er tydeligvis delte, selv synes jeg GRAW er mye kjedeligere enn BF2MC. Multiplayer i BF2MC tillater 24 spillere på veldig godt konstruerte baner, og det er mye mer actionfylt enn GRAW. Når alle kjemper om flagg 4 på banen Backstab eller kampen om flaggene i byen på DeadlyPass er på det verste så er det lite som kan måle seg i underholdningsverdi spør du meg. Har allerede spilt det i 35 timer uten å ha rørt singleplayerdelen.

5955578[/snapback]

 

Enig med deg,GRAW er veldig oppskrytt synes jeg.......synes BF2 er bedre på de aller fleste områder,bortsett fra grafikken.

Graw grafikken var mega bra på singleplayer.....var litt dårligere på LIVE.

Det jeg digger mest med BF2 er muligheten til å fly helikopter og kjøre diverse kjøretøy.

Halo2 var konge på xbox LIVE.....der synes jeg også at diverse kjøretøy/"fly" gjorde spillet xtra bra for meg.

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...