Novocaine Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg fant noen i Bravil. Minst cuirass. Er det forøvrig noen som har en oversikt over hvilke magiklasser de forskjellige Guild Halls spesialiserer seg i? Har så rask PC at jeg ikke får det med meg.. Tssss.. ^^
Islanbadsj Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 (endret) Anvil=Restoration Bravil = Illusion Bruma = Mixture of All Branches/Alchemy Cheydinhal= Alteration Chorrol = Conjuration Leyawiin =Mysticism Skingrad =Destruction Det forklarer vel det meste. Endret 20. april 2006 av Islanbadsj
pessimisten Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Det jeg gjorde var å lage meg et low-cost spell (kun mulig hvis du har tilgang til Arcane University) og rett og slett sette noe tungt over kaste-knappen og bare la den gå sin gang. Spellet jeg lagde var Summon Skeleton for 2 secs, koster veldig lite å kaste og man går aldri tom for mana, iallfall ikke hvis man har en noenlunde høy willpower. Gikk opp fra ca. 40 til 100 på en times tid, kanskje litt mer. Kan gjøre det samme med Illusion, lag et low-cost light spell f.eks. 5952925[/snapback] hvordan kan du lage summon spells? finner ikke det jeg
MiSP Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 (endret) Noen greie linker: Spell Making Generelt om spells Mages' Guild Endret 21. april 2006 av MiSP
pessimisten Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Noen greie linker: Spell Making Generelt om spells Mages' Guild 5964390[/snapback] takk
Rikkely Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Takk for all den hjelpen jeg har fått i denne tråden Conjurationskill på 69 jeg nå ^^ (ikke det at det er så bra, men det er bedre enn 6 )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå