kenzky Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Hva skal jeg gjøre? Jeg kan ha spillet på middels grafikk uten at det hakker, men dette skjer også når jeg har på den dårligeste grafikken: Hver gang jeg har spilt en liten stund, ca 1-2minutt. Klikker det helt og går automatisk utav det Hva kan jeg gjøre for og stoppe dette? Kan det være noe me grafikk driverene eller noe sånt?
Stifi Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hei kenzky! 1.Prøv å legg inn den nyeste driveren for skjermkortet ditt. 2. Kan henne det er virus som tuller med pcen/spille. Du kan ta testen her. 3. Prøv å innstallere spillet på nytt. Lykke til.
Ozelot Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Eller kjøpe spillet Jeg opplevde masse bugs samme om jeg var inne eller ute, og etter at jeg har kjøpt spillet, kan jeg spille i timesvis....nesten litt skummelt. Er det spesifikke plasser du opplever å bli kastet ut av spillet ? (ute i skogen...nær vann..inne i huler..)
kenzky Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 Nå funker det ijen Merkelig at det ikke virket igår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå