Gå til innhold

Hvordan rendre film i 3ds?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første, du sier ikke det!

For det andre, går det fint an å kjøpe 3DS mini student versjon (som du får med når du kjøper 3ds bible.)

For det tredje, har jeg et lite problem som ble så fint beskrevet over, som jeg ikke finner ut av, ikke med hjelp av boken heller....

 

Men takker for hjelpen, M8...

 

Edit: Kanskje det rett og slett ikke funker med student versjonen

Endret av Arsenal_RULES
Lenke til kommentar

Den billigeste studentversjonen koster i underkant av 200$, så det som følger med bak i en bok er sannsynligvis 30-dagers prøveversonen du også kan laste ned. Da er det vel sikkert en del begrensninger, ja..

 

Uansett burde det være lett tilgjengelig i boken hvordan man lagrer rendere? Sist jeg var borti Max var det å trykke "files" i render dialogboksen, så får man opp en "save as" boks...

Lenke til kommentar

Har du funnet ut av det?

Sitter på skolen nå og husker ikke i hodet mer enn at du trykker på F10! ;)

Finner lett ut av det etterpå hvis det fortsatt er behov for å vite det!? :)

 

PS: medi8or er tydeligvis ikke helt klar over hva han prater om, ettersom 30 dagers trail er full funksjonerende uten begrensninger! :)

Er MEKTIG sikker på at det funker i student-versjon! Ettersom jeg har hørt er eneste begrensningen du har der, er [øøøhmmmm *hjerneteppe] sånn at man kan selge bildene sine! Hehe :D

Endret av RuZleBIFf
Lenke til kommentar
PS: medi8or er tydeligvis ikke helt klar over hva han prater om, ettersom 30 dagers trail er full funksjonerende uten begrensninger! :)
Så flott, da. Vanligvis er det begrensninger på demoene, og jeg gidder strengt tatt ikke laste ned demoen for å finne ut noe annet...

 

Er MEKTIG sikker på at det funker i student-versjon! Ettersom jeg har hørt er eneste begrensningen du har der, er [øøøhmmmm *hjerneteppe] sånn at man kan selge bildene sine! Hehe :D
Men det er jo tydeligvis ikke studentversjonen det er snakk om, siden den helt sikkert ikke følger med bak i en bok. De tar jo ~200$ for en ett års lisens, og da er det mas om at du må ta et relevant studie osv...

 

Anyway, F10 får vel opp render dialogboxen, så til å ikke bruke Max synes jeg at jeg svarte ganske godt i forrige post...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...