Gå til innhold

Ny Gaming pc! Trenger hjelp til velge komponenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker for innspillene:) Va må jeg huske å ta med på lista?`Flere vifter? kabler?? hehe.. jeg har som sagt aldri bygd fra scratch før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Takker for innspillene:)  Va må jeg huske å ta med på lista?`Flere vifter? kabler?? hehe.. jeg har som sagt aldri bygd fra scratch før.

5957654[/snapback]

Det med vifter osv etterbestiller du etter hva du trenger.

Skal du ikke OC er det ikke vits å bruke flere hundre kr på vifter, men kult med litt casemodd da :thumbup:

Ang oppsett ville jeg valgt Samsung Spinpoint diskene!

Hvis du har sett 250Gb testene kom ikke akkurat Western best ut for å si det sånn.

De skal dra masse strøm og bråke mer enn de andre diskene+lavere ytelse.

Sikkert litt seint men... WD 250Gb ikke anbefalt, men 300Gb'n skal være bra.

Skrevet
Jeg ville valgt Kingston HyperX RAM.

Helt rått til gaming!

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318258

5957806[/snapback]

Dette er da helt unødvendig!

Du merker ikke den ytelsesforskjellen noe særlig, bare lommeboka som merker forskjellen.

Hvis han i tillegg skal klokke litt en HyperX HELT ubrukelig ram, og det er derfor ingen klokkere som bruker dette ramet.

Skrevet

Ja jeg vil ha casemod.. liker jeg det ikke tar jeg d bare vekk, eller kjøper meg ett nytt tower.

Hmmm jau.. men er det nok med minne til 1500?? eller må jeg opp i 2k?

Hvilken type kjøling er bra`? har jo gjort et valg, men det betyr ikke at det er endelig.

Noen tips på skjerm? Vil ha 20" lcd

Skrevet

Holder med minne til 1500kr hvid du ikke skal OC, skal du overklokke velger du OCZ sitt PC4000 Ram til 1895 kr @ Netshop disse er helt syke brikekr.

20''LCD blir bra det... men når du først skal paye mange tusen kr fra 19'' til 20'' synes jeg du skal ta en 21'' disse skal være litt bedre og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...