Gå til innhold

Eksport av SMS på N70


Anbefalte innlegg

Jeg begynner å få en del SMS'er på min N70, jeg lagrer de i egne mapper for hver måned. Jeg har lyst til å ta vare på de, da det kommer en del morsomheter inn og ut på min telefon.

 

Men nå klager telefonen på "Telefon: Minne fullt. Lukk noen programmer og prøv igjen senere" hver gang jeg skal skrive en melding. En restart hjelper på problemet, men bare midlertidig. Jeg kjører ingen programmer når denne meldingen kommer, så jeg regner med at det er antall meldinger som blir for mye for telefonen. Jeg prøvde å bruke minnekortet til å lagre meldingene på, men det hjalp ikke.

 

Jeg har tatt sikkerthetskopi av telefonen, og der ligger alle meldingene. Men hvordan får jeg lest dem på PCen? Er den en annen måte å overføre meldigene fra telefonen og over på PCen, så jeg slipper å ha de lagret der? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På CD-en du fikk med skal det vell ligge alt du trenger. Jeg bruker å lese/skrive meldinger på dataen når den er koblet til... men har ikke fullt testet ut ang lagring av meldingene på datamaskinen. men regner med det ligger med i pakken. kan teste ut å skrive her om ingen har svart innen jeg er ferdig på jobb.

Lenke til kommentar

Jeg fant meldingsoversikten inne på Filbehandling til telefonen, og jeg kunne kopiere ut meldinger fra innboksen. Men jeg fikk ikke tilgang til "Mine mapper", der jeg har de fleste meldingene lagret inne på telefonen.

 

Kanskje det finnes et program for symbian series 60 som gjør at man kan få ut alle meldingene? Har sett litt rundt, men ikke funnet noe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...