SW-547 Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Litt artig å ta bilder av hunder i fart. Dette er min hund en jack Russel Terrier som er full av f.... :!:
PMnormal Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Disse bildene var litt mer gøyale enn en del andre hundebilder jeg har sett her. Ideellt burde det vært mer luft foran hunden i den andre bildet, men det gjør ikke så mye.
Superparanoid Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 (endret) Ideellt burde det vært mer luft foran hunden i den andre bildet, men det gjør ikke så mye. 5945330[/snapback] Alternativt kunne det vært mer luft over og bak hunden, slik at du får inntrykk av hunden er på vei ut av bildet. Men slik det er nå, blir det egentlig verken fugl eller fisk... Ellers likte jeg bildene! Sjekk blikket på det første bildet... Endret 18. april 2006 av sentimental
riktig Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Hverken fugl eller fisk, det er jo en hund, for svingende! Jeg liker dem, kult å se sylskarpe bilder av et motiv i bevegelse. Motion blur er gøy det også, men alt til sin tid. Bra fanget!
SW-547 Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 He he takk alle sammen, ja det er ikke godt å se om det er fugl eller fisk når du ser denne turboen i vannkanten. Bilden er kraftig croppet så jeg har luft tilgode både over og under.
kak Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Bilde 2 likte jeg, på bilde 1 ser hunden litt vel psyko ut.
brainware Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Syns bilde nr.1 er fantastisk bra. Meget fine kontraster og farger ! God komposisjon også. Med bildeserie kunne du kanskje fått den til å se inn i kamera, og da hadde det kanskje blitt bedre, hva vet jeg. En hund som løper ut av bildet som på nr.2 er ikke bra. Ikke så bra kontraster i bildet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå