Gå til innhold

Bra projektor rundt 10 000


tørrfisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har vurdert den, men finner den ikke i noen butikker :(

5944488[/snapback]

 

PTA-700 er ikke i produksjon lenger. Gode 16:9 prosjektorer er for tiden, Panasonic PTA-900, Epson TW-600, Sanyo PLV-Z4 og Hitachi PJ-TX200. De tre første får du for litt over 12000, mens Hitachien koster rundt 14000 (den er visstnok best og med billigere pærer enn de andre). Hitachi har også en 16:9 HD proj som heter PJ-TX100, den koster 10000. (tror bare hifiklubben selger den nå)

Tror det er forgjengeren til PJ-TX200.

 

Anbefaler deg å kikke på Avforum.no, der finner mye info om dette!

Lenke til kommentar

Det var grunnen til at jeg nevnte AE700, AE900 er nyere og en del dyrere (som alt nytt er). Synd du ikke finner AE700, for den hadde trolig ligget under 10.000kr ny idag.

 

Mens noen nevner Hifi-Klubben benytter jeg sjansen til å nevne at du så ABSOLUTT bør undersøke LCD vs DLP. Jeg fikk en demonstrasjon på lokale Hifi-Klubben, hvor de for tiden bare solgte DLP projektorer. Regnbuefenomenet var et problem, og er fortsatt et problem for mange. Inkludert meg selv, også på nyere kostbare bakprojeksons TVer ;( Valgte derfor en LCD projektor, som på sin side har andre problemer men ...ingen regnbuer :)

Lenke til kommentar

Anbefaler AE900 på det sterkeste, har denne selv og den er helt topp!

Komplett skal ikke ha mer enn 11k for den nå...

 

Vil også anbefale å legge et par lapper i et skikkelig lerret når man kjøper projektor for over 10k.

Endret av OSTEN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...