Gå til innhold

Styre WinAMP på PC, via BlueTooth?


Bone

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

 

Fikk en vill liten idé, men tar en sjangs i havet og lurer på noe slikt faktisk finnes;

 

Tenkte om det hadde vært mulig å styre WinAmp -playlist via et program på mobilen via BlueTooth!? Så da kunne man sittet f.eks i stua og bladd frem og tilbake i playlist (for det får vel ikke blitt FOR avansert), volum opp og ned, pause/play/stop osv!? Altså bruke mobilen som en fjernkontroll som fungerer med WinAmp!? :)

 

Lurer faktisk på om noe slikt er mulig?! :hmm: hmm.. sikkert ikke..

 

 

Har en Nokia N70, selv..

 

 

Takker! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde noe slikt til min SE T630 før... har en Samsung D500 nå, og finner ikke til den.

Det jeg hadde funka supert... Du kunne få opp playlisten på telefonen, så man trengte ikke skjermen til dataen egentlig. Lå på sofaen og styrte volum, sanger osv. Kunne også brukes til å kontrollere musa på maskinen også.

Vet ikke om det finnes til nyere telefoner... Men skulle gjerne hatt det! :dribble:

Lenke til kommentar

Hmm.. skjønner ikke dette helt..

 

Lastet ned den mtvoid -saken, men downloaden består bare av en .exe fil som legger seg inn i plug-in'en til WinAmp, ikke noen .sis -fil til mobilen? hmm..

 

 

*glem det* .. :blush:

 

 

FAEN MEG TØFT!! :w00t: :w00t:

 

nå må jeg bare betale 80 kroner etter hvert ! :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg bruker en plug-in til winamp, fungerer utmerket. Kobler til min SE T630 via bluetooth COM port, og setter winamp plugin'en til å gå på samme port. Mobilen du skal bruke må ha støtte for tilbehør-menyer, dvs menyer som vises på telefonen etter hva slags utstyr du har tilkoblet.

 

http://winamp.com/plugins/details.php?id=144890

 

Det finnes også andre alternativer, både free- og payware, ControlFreak er som tildligere nevnt et meget bra alternativ til Series60 telefoner.

Lenke til kommentar
Jeg bruker en plug-in til winamp, fungerer utmerket. Kobler til min SE T630 via bluetooth COM port, og setter winamp plugin'en til å gå på samme port. Mobilen du skal bruke må ha støtte for tilbehør-menyer, dvs menyer som vises på telefonen etter hva slags utstyr du har tilkoblet.

 

http://winamp.com/plugins/details.php?id=144890

 

Det finnes også andre alternativer, både free- og payware, ControlFreak er som tildligere nevnt et meget bra alternativ til Series60 telefoner.

5998860[/snapback]

 

har du peiling om det finnes en slik tilbehørsmeny på se w800? kunne ikke finne den. Kan du se hvilken sang du spiller med denne plug-innen??

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg hadde knall bluetooth remote til min motorola mpx220 før.. den telefonen kjørte windows mobile 2003 second edition...

 

Jeg savner dette noe helt sinnsykt etter overgangen til Qtek 8300 som kjører Windows Mobile 2005....Jeg finner lissom ingen slike til den windowsen...

 

 

Har noen tips til meg å?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg bruker en plug-in til winamp, fungerer utmerket. Kobler til min SE T630 via bluetooth COM port, og setter winamp plugin'en til å gå på samme port. Mobilen du skal bruke må ha støtte for tilbehør-menyer, dvs menyer som vises på telefonen etter hva slags utstyr du har tilkoblet.

 

http://winamp.com/plugins/details.php?id=144890

 

Det finnes også andre alternativer, både free- og payware, ControlFreak er som tildligere nevnt et meget bra alternativ til Series60 telefoner.

5998860[/snapback]

 

har du peiling om det finnes en slik tilbehørsmeny på se w800? kunne ikke finne den. Kan du se hvilken sang du spiller med denne plug-innen??

6007128[/snapback]

 

Jeg går ut ifra at de fleste nyere SE telefoner har støtte for slike menyer. Saken er at en slik meny ikke vil dukke opp før du faktisk har koblet til det aktuelle utstyret!

 

Og for å svare på det andre spørsmålet: Ja, du kan se hvilken sang du spiller med den plug-in'en. Det er et eget menyvalg for å vise info om current playing song.

Endret av lazwola
Lenke til kommentar
Jeg bruker en plug-in til winamp, fungerer utmerket. Kobler til min SE T630 via bluetooth COM port, og setter winamp plugin'en til å gå på samme port. Mobilen du skal bruke må ha støtte for tilbehør-menyer, dvs menyer som vises på telefonen etter hva slags utstyr du har tilkoblet.

 

http://winamp.com/plugins/details.php?id=144890

 

Det finnes også andre alternativer, både free- og payware, ControlFreak er som tildligere nevnt et meget bra alternativ til Series60 telefoner.

5998860[/snapback]

 

har du peiling om det finnes en slik tilbehørsmeny på se w800? kunne ikke finne den. Kan du se hvilken sang du spiller med denne plug-innen??

6007128[/snapback]

 

Jeg går ut ifra at de fleste nyere SE telefoner har støtte for slike menyer. Saken er at en slik meny ikke vil dukke opp før du faktisk har koblet til det aktuelle utstyret!

 

Og for å svare på det andre spørsmålet: Ja, du kan se hvilken sang du spiller med den plug-in'en. Det er et eget menyvalg for å vise info om current playing song.

6231650[/snapback]

 

Er ikke så sikker på om det fungerer med min telefon. Får nemlig opp "koblet til Sony Ericsson. Meny ikke tilgjengelig" inn på winanp options, general purpose plug-inn. Antar dette betyr at min telefon,w800, ikke støtter dette? Korrekt meg om jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Dette programmet funker på sonyericsson telefoner.

kan styre pcen og winamp via BT

 

http://www.christersson.org/index.php?page...ware_pccontrol4

6233128[/snapback]

 

 

Hmm. Heller ikke har går ting på skinner. Får du til å koble til med nyere SE-telefoner enn k700? Ser at linken din henviser til et litt eldre program fra 2004. De sier der at K700 vil fungere, men det er da den nyeste SE-telefonen som var da.

 

Dersom du får dette til å fungere med "nye" SE-telefoner. Hadde det vore fint om du kunne fortelle meg hvordan jeg skal gå fram.

 

Vil få dette til...

Endret av melkn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...