Gå til innhold

TES: Guilds i oblivion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg bare lurte på om det er noen som kunne fortelle meg hvor mange forskjellige guilds det er i oblivion :thumbup:

takk for svar :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg kan anbefale dark brotherhood:D fyfaen så gøy:P storkoser meg:P er så kos, eg bruker bow, og så har eg høg sneakskill og sånt, så da eg gjer oppdraga så er det å snike seg fram uten at noken ser meg, og så treffe med 1 skudd og få f.eks 3x damage som eg har no:P

Skrevet
eg kan anbefale dark brotherhood:D fyfaen så gøy:P storkoser meg:P er så kos, eg bruker bow, og så har eg høg sneakskill og sånt, så da eg gjer oppdraga så er det å snike seg fram uten at noken ser meg, og så treffe med 1 skudd og få f.eks 3x damage som eg har no:P

5940862[/snapback]

DB er det beste guild :w00t:

men det er så sinnsykt kipt å ha fullført alt der :cry::cry:

Skrevet
nei, 6. Det er en slags guild, eller klubb i Imperial City som slakter vampyrer. Den heter noe med the "order of v...... blood".

5940847[/snapback]

Hvis vi skal ta med sånne små guilds, så må man nesten ta med "Knights of the White Stallion" og "Knights of the Thorn" også.

Skrevet

hehe:P jah:P eg antok det, så eg holder på med fighters guild også, så eg gjer annakvert oppdrag=) så tar det litt lengre tid:P får endel fancy utstyr der da:P

Skrevet
eg antar det kjem meir oppdrag i guilds etterkvert som oppdateringane kjem=)

5940936[/snapback]

SVERGER DU PÅ DET MED DITT LIV!?

Plz! ikke gi meg falske forhåpninger som i tysktimen idag! trudde jeg sku få gå heim å inn kom det den verste høylytte vikarn :(

Skrevet
eg antar det kjem meir oppdrag i guilds etterkvert som oppdateringane kjem=)

5940936[/snapback]

SVERGER DU PÅ DET MED DITT LIV!?

Plz! ikke gi meg falske forhåpninger som i tysktimen idag! trudde jeg sku få gå heim å inn kom det den verste høylytte vikarn :(

5940946[/snapback]

Hehe, jeg håper også dette skjer! Man kan vel bare håpe! Fordi de oppdraga er et lite avbrekk fra main questen som blir litt kjedelig i lengden! :)

Skrevet (endret)

har lyst å sverge:P men man veit jo ingenting før utvikleren informerer om det, men dei må jo nesten det for at spelet skal vere så stort som det skal vere.. =)

det eg har lyst til er at når eg har gjort mangen quests i et guild, når eg har gått opp i rank, kan bli sjef også, få lov til å bestemme kven som skal få kva oppdrag av medlemma etc bla bla:P

Endret av Solefald
Skrevet

kan gå ut så lenge du har sugd nok blod,,, men eg likte ikkje å vera vampyr. Du får masse attributs men å ikkje kunna fast travla på dagen vart kjedli til slutt

Skrevet
så det er 5 guilds i oblivion?? :hmm:

5940822[/snapback]

så FÅ! nå ble jeg litt skuffet... trodde det var drit mange rundt omkring jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...