Veni Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Hei jeg bare lurte på om det er noen som kunne fortelle meg hvor mange forskjellige guilds det er i oblivion takk for svar
schism Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Dark Brotherhood Mages Guild Thieves Guild Fighters Guild
Nedward Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 nei, 6. Det er en slags guild, eller klubb i Imperial City som slakter vampyrer. Den heter noe med the "order of v...... blood".
Solefald Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 eg kan anbefale dark brotherhood:D fyfaen så gøy:P storkoser meg:P er så kos, eg bruker bow, og så har eg høg sneakskill og sånt, så da eg gjer oppdraga så er det å snike seg fram uten at noken ser meg, og så treffe med 1 skudd og få f.eks 3x damage som eg har no:P
Ironmann Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 eg kan anbefale dark brotherhood:D fyfaen så gøy:P storkoser meg:P er så kos, eg bruker bow, og så har eg høg sneakskill og sånt, så da eg gjer oppdraga så er det å snike seg fram uten at noken ser meg, og så treffe med 1 skudd og få f.eks 3x damage som eg har no:P 5940862[/snapback] DB er det beste guild men det er så sinnsykt kipt å ha fullført alt der
ZlummGlumm Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 nei, 6. Det er en slags guild, eller klubb i Imperial City som slakter vampyrer. Den heter noe med the "order of v...... blood". 5940847[/snapback] Hvis vi skal ta med sånne små guilds, så må man nesten ta med "Knights of the White Stallion" og "Knights of the Thorn" også.
Solefald Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 hehe:P jah:P eg antok det, så eg holder på med fighters guild også, så eg gjer annakvert oppdrag=) så tar det litt lengre tid:P får endel fancy utstyr der da:P
Solefald Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 eg antar det kjem meir oppdrag i guilds etterkvert som oppdateringane kjem=)
Ironmann Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 eg antar det kjem meir oppdrag i guilds etterkvert som oppdateringane kjem=) 5940936[/snapback] SVERGER DU PÅ DET MED DITT LIV!? Plz! ikke gi meg falske forhåpninger som i tysktimen idag! trudde jeg sku få gå heim å inn kom det den verste høylytte vikarn
h00v3r Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 eg antar det kjem meir oppdrag i guilds etterkvert som oppdateringane kjem=) 5940936[/snapback] SVERGER DU PÅ DET MED DITT LIV!? Plz! ikke gi meg falske forhåpninger som i tysktimen idag! trudde jeg sku få gå heim å inn kom det den verste høylytte vikarn 5940946[/snapback] Hehe, jeg håper også dette skjer! Man kan vel bare håpe! Fordi de oppdraga er et lite avbrekk fra main questen som blir litt kjedelig i lengden!
Solefald Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 (endret) har lyst å sverge:P men man veit jo ingenting før utvikleren informerer om det, men dei må jo nesten det for at spelet skal vere så stort som det skal vere.. =) det eg har lyst til er at når eg har gjort mangen quests i et guild, når eg har gått opp i rank, kan bli sjef også, få lov til å bestemme kven som skal få kva oppdrag av medlemma etc bla bla:P Endret 18. april 2006 av Solefald
Solefald Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 noken som har fått muligheten til å bli til vampire av han du får contracts av i DB?
Solefald Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 ja..meinte om noken har fått spørsmålet om dei skal bli det, ja nei spørsmålet liksom:P blir jo litt kjipt å ikkje kunne gå ute da det er lyst:P
Hollund Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 kan gå ut så lenge du har sugd nok blod,,, men eg likte ikkje å vera vampyr. Du får masse attributs men å ikkje kunna fast travla på dagen vart kjedli til slutt
yo_flo Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 så det er 5 guilds i oblivion?? 5940822[/snapback] så FÅ! nå ble jeg litt skuffet... trodde det var drit mange rundt omkring jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå