Islanbadsj Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Her er en liste over de forskjellige hestene, priser og hvor du finner de. Kan være spoiler for noen.
holst84 Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jeg har shadowmere, men plutselig er hun bare borte! hun spawner ikke ved stallen og sånnt.. Rart, trodde at shadowmere var udødelig. 5955844[/snapback] Nope, hun er ikke udødelig. Jeg trodde det også, helt til jeg så at hun fikk et kraftig slag i seg og falt nedover en skrent. :S (Men det er vel snart nok off topic. ;p) 5958460[/snapback] Er det ikke slik at hun bare besvimer? Slik som de andre "heltene" i spillet..
Vice Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Når det er sagt, hvor blir det av Prior Marborel's(eller noe) Paint Horse når den bare går sin vei? Jeg vet at f.eks Shadowmere stikker tilbake til fortet der du fikk henne, men finner ikke hesten min noe sted Ikke at det er noe stort tap, men jeg begynte å bli glad i den hesten 5958412[/snapback] Dersom du velger "fast travel" kommer hesten automatisk dit du reiser. Det har hvertfall alltid skjedd med meg når hesten min har blitt borte.
avtrekkeren Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 (endret) Jeg har shadowmere, men plutselig er hun bare borte! hun spawner ikke ved stallen og sånnt.. Rart, trodde at shadowmere var udødelig. 5955844[/snapback] Nope, hun er ikke udødelig. Jeg trodde det også, helt til jeg så at hun fikk et kraftig slag i seg og falt nedover en skrent. :S (Men det er vel snart nok off topic. ;p) 5958460[/snapback] Er det ikke slik at hun bare besvimer? Slik som de andre "heltene" i spillet.. 5959690[/snapback] Rimelig sikker på at hun er udødelig. Hver gang (ikke at det skjer så ofte ) hun blir slått helseløs, står det bare at "Shadowmere is unconcious". Har selv prøvd å drepe henne men funker dårlig. edit: så i den linken om hvor man får kjøpt de forskjellige hestene, at et tips for å lete etter Shadowmere dersom hun forsvinner, er å dra til det fortet man fikk henne, hun returnerer visstnok dit. Endret 21. april 2006 av KriFos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå