Nauz Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Hei, lurer på en ting I Lyd menyen i bf2 kan man velge mellom " software og hardware". vilken av disse 2 burde jeg velge? og hva er forskjellen? Har et Creative sb audigy 2 ZS og et logitech Z-5500.
AKIRAx77 Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Vel, software betyr jo at en eller anne CPU må behandle signalet. Og du har jo bare en..og den er ganske opptatt med å prosessere spillet. Hardware betyr jo at en eller annen form for hardware skal ta seg av lyden...og..vel..du har jo bare ett lydkort, så det er vel rellativt greit å annta at det er den som skal gjøre jobben. Og hvis lydkortet tar jobben fra CPU, så høres jo det ut som en vinn vinn situasjon. AKIRA
iDude Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Hei, lurer på en ting I Lyd menyen i bf2 kan man velge mellom " software og hardware". vilken av disse 2 burde jeg velge? og hva er forskjellen? Har et Creative sb audigy 2 ZS og et logitech Z-5500. 5937287[/snapback] Velg hardware, bedre lyd og bedre ytelse generellt. Vinn-vinn, som akira så vist sa..
Nauz Skrevet 17. april 2006 Forfatter Skrevet 17. april 2006 Okay takk for hjelpen Da velger jeg Hardware Btw så har soundblaster audigy 2 zs som jeg har en "Onbard" cpu.. vist det skulle ha noe med saken å gjøre.. Men takk for hurtige svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå