Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kabling i '97 Mazda 323


Anbefalte innlegg

Kommer tilbake med spørsmål og lignende for ikke å dra opp en gammel topic som jeg forøvrig ikke finner igjen. Men jeg har tatt 3 bilder av motorrommet i bilen i håp om at noen kan fortelle meg hvor strømkabelen fra batteriet til forsterkeren skal.

 

Bilde 1:

Fant dette hullet, prøvde å dytte kabelen inn der, men fant den aldri igjen under ved dashbordet.

 

Bilde 2:

Høyre side av motoren sett forfra, hvor det lille hullet på overnevnte bilde kan sees.

 

Bilde 3:

Venstre side av motoren sett forfra. Har sett at kablene går gjennom en gummi "kork" nedi der, men den kan ikke tas bort.

 

Håper noen av dere veit hvordan det her kan løses, det hadde vært til stor hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer tilbake med spørsmål og lignende for ikke å dra opp en gammel topic som jeg forøvrig ikke finner igjen. Men jeg har tatt 3 bilder av motorrommet i bilen i håp om at noen kan fortelle meg hvor strømkabelen fra batteriet til forsterkeren skal.

 

Bilde 1:

Fant dette hullet, prøvde å dytte kabelen inn der, men fant den aldri igjen under ved dashbordet.

 

Bilde 2:

Høyre side av motoren sett forfra, hvor det lille hullet på overnevnte bilde kan sees.

 

Bilde 3:

Venstre side av motoren sett forfra. Har sett at kablene går gjennom en gummi "kork" nedi der, men den kan ikke tas bort.

 

Håper noen av dere veit hvordan det her kan løses, det hadde vært til stor hjelp!

5935528[/snapback]

 

Den gummikorken som du snakker om, går det andre kabler gjennom denne?

Hvis det gjør det er det her du skal gjennom. En eller annen plass i torpedoveggen er det ett hull med en slik gummiknott i som du skal kunne tre ledningen gjennom. Du vil antagelig komme ut på andre siden i nærheten av speedometer eller i nærheten av hanskerom.

Lenke til kommentar

Ja, de andre kablene går gjennom der. Skal gå og sjekke om det er flere hull å dytte kablene gjennom osv. Legger inn svar her etterpå :) Takk for hjelpa :thumbup:

 

**EDIT**

Bare kjørte kabelen gjennom den gummikorken alle de andre kablene går gjennom, så det er ordna nå :)

Endret av wunderbaum
Lenke til kommentar
Ja, de andre kablene går gjennom der. Skal gå og sjekke om det er flere hull å dytte kablene gjennom osv. Legger inn svar her etterpå :) Takk for hjelpa :thumbup:

 

**EDIT**

Bare kjørte kabelen gjennom den gummikorken alle de andre kablene går gjennom, så det er ordna nå :)

5936219[/snapback]

 

 

Bra.. Da er det bare og rive opp det som er av lister og matter og kable i vei.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...