oyvindhauge Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Hei, Er det andre enn meg som gleder seg til Spellforce? Jeg synes det gamle spillet var et lite friskt pust i en spillverden hvor "next-gen" bare er ny og bedre grafikk. Jeg synes i alle fall spellforce hadde en ny og litt annerledes vri på rpg/rts-generene. Generelt så savner jeg egentlig litt nye ideer innen spillverden. Jeg spiller OB nå, spillet er kult, men ideen er jo stort sett det samme som da jeg spilte Betrayal at Krondor og Ultima Underworld i 95(?). Det hadde vært kult med flere spill som gjør noe nytt. Jeg likte i sin tid også System Shock og Deus Ex de gjorde også noe mer med en ellers så "kjedelig" fps-verden. Det er for all del mange FETE spill, men det er ganske få som gjør noe nytt. Nå håper jeg bare det nye Spellforce spillet blir bra. Demoen virket lovende i alle fall, så nå venter jeg i spenning på utgivelse i Norge.
Nuvian Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 brukte 50-100 timer på spellforce 1,gleder meg til SF2,eneste jeg ikke likte med SF2 er at du får ikke XP av "random monsters" lenger.
oyvindhauge Skrevet 17. april 2006 Forfatter Skrevet 17. april 2006 brukte 50-100 timer på spellforce 1,gleder meg til SF2,eneste jeg ikke likte med SF2 er at du får ikke XP av "random monsters" lenger. 5935118[/snapback] Jeg er også litt spent på hvordan det nye skill-treet vil fungere. Jeg har bare spilt gjennom demoen ganske raskt. Det var litt annerledes å ha et tre enn bare enkelte skill som du kan gi poeng til. Uten xp for monstere så vil figuren utvikle seg veldig i tråd med spillets fremgang. Du er ikke mulig å bruke tid på å drepe monstre for å få en bra "helt", man må sikkert følge historien/questene for å bli bedre. En annen ting som var teit med sf1 var antall monstre. Noen brett var lettere å ta alene uten å få meg seg en skokk av folk, fordi antallet fiender virket å øke med antallet folk/alver/dverger du hadde.
Vt-iversen Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 SF2 skal spilles. Hele opplegget med kameraføringen var forfriskende banebrytende imo.
eskarls Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Rått spill bestillte det hos play.com, det er ikke pirat tar laang tiid, og masse morro
Nitrius Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 (endret) Skal nok teste ut spillet, har aldri spilt 1ern, men har altid vært litt fristet, har bare aldri fått ut fingern å prøvd spillet Edit: Er det en onlinedel til spillet? Endret 23. april 2006 av Nitrius
oyvindhauge Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Skrevet 6. mai 2006 Noen som har prøvd spillet enda? Jeg er for opptatt med jobb og eksamen , slik at jeg har ikke turt å kjøpe det enda, men jeg har registert at det har fått bra kritikk, 7.5-9.5 på diverse nettsteder og i noen blader. Har du noen erfaringer så del de gladelig med oss.
eskarls Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 JAJA, er drit bra. har ikke spilt online enda, men campain delen er kjempe bra. Jeg var så dum å kjøpe spillet før eksamen. Sliter hardt med å komme meg igjennom Vegtrafikkrett, Spesielle juridiske evner, sosiologi og Stats og kommunal kunnskap.....æææshhhh.. Hjelp.
oyvindhauge Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Skrevet 6. mai 2006 Hvordan funker det nye skilltreet? Er det spesielle ting du liker/misliker med spillet?
_dAwn_ Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Kjøpte spillet i dag. Har spilt et par timer. Og så langt virker det topp. En avveksling til Oblivion og BF2. Har neste ikke lyst å legge det fra meg. Det er jo så spennende hele tiden. Hva som skjer "rundt neste sving" osv. Så jeg vil anbefale det. Kjøpte det på impuls i dag, litt etter å ha lest denne tråden i går.
eskarls Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Tja, skilltreet er litt for enkelt. Å jeg føler at spells'a mine ikke er så sterke. Nå får du flere spells jo sterkere du blir, ikke som før hvor du måtte finne egne.Så det er blitt enklere å spille det. Blant annet ikke så mye å tenke på når du skal finne resourses.(er bare 3 typer) Å ikke minst angriper din avatar hvis han ser fiender Det gjorde han ikke i 1 ern. Blir en omtale av spillet på gamer.no snart. Ble lovet i løpet av denne uken!! Venter i spenning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå