Gå til innhold

Mobil med trådløst nettverk.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, det hadde jeg ikek fått med meg. Er det noen av de mer almenne merkene som har fått trådløst nettverk ennå? Type SE, Nokia, Motorola eller Samsung? Er litt vankelig å finne ut av her iaf, i og med at trådløst nett ikke er et aspekt i sammenligningsfunksjonen.

Lenke til kommentar
Hmm, det hadde jeg ikek fått med meg. Er det noen av de mer almenne merkene som har fått trådløst nettverk ennå? Type SE, Nokia, Motorola eller Samsung? Er litt vankelig å finne ut av her iaf, i og med at trådløst nett ikke er et aspekt i sammenligningsfunksjonen.

5933291[/snapback]

Eg vet at Nokia N91 som sannsynligvis kommer til sommeren en gang skal ha det, men det er vel ikkje "vanlig" den forstand hos merker som Nokia, SE osv.

Lenke til kommentar

Takk for all hjelp, alle sammen. Da var det bare en ting til. I og med at jeg ikke er så opphengt i mobiler er jeg ikke helt inne på terminologien, og vet ikke uttrykket/forkortelsen/whatever for trådløs internett til mobiltelefon. Er det HSCSD?

 

Glem det :] Er visst samme uttrykket som til PC, altså rett og slett wireless LAN(wlan).

Endret av Appendix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...