Gå til innhold

Noen spørsmål...


ksnes

Anbefalte innlegg

Driver for tiden og ser på en hjemme-pc ordning for firmaet jeg jobber for. I den sammenheng har vi fått inn en del tilbud og er i siste runde før vi bestemmer oss for leverandør. Vi har bedt om tilbud på 2 forskjellige PCer, en normal pc og en kraftig PC. Så kommer vi fram til spørsmålet mitt: En av leverandørene har i sitt tilbud på den normale PCen satt i sammen en PC med P4-1,8 og et micro ATX tower. Strømforsyningen på dette kabinettet er 180 watt. Er ikke dette alt for lite viss en tar utgangspunktet i at PCen skal inneholde 1 disk, cd-spiller og cd-brenner? Er selv skeptisk til alle løsninger med små kabinetter, er denne skepsisen noe jeg er alene om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville nok vært litt skeptisk ja. 180W hørtes veldig lite ut. Bare cpuen trekker vel over 70W. Ville nok ikke kjøpt noe mindre enn et midi-tower med 250-300W. Kommer jo litt an på bruken da.

 

Sammenlikt prisen andre steder også. Disse leverandørene av hjemme-pc'er har en tendens til å beregne seg grove fortjenester. Ofte så mye at skattefordelen forsvinner rett dem.

 

[ Denne Melding var redigert av: Signatur på 2002-09-30 12:24 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...