Gå til innhold

N80 vs. N91


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt klart N80 som er råest, N91 har latt seg vente på så lenge, hadde den kommet når den skulle komme så hadde den vært rå, men ikke no lengre, nå er den ikke unik lengre :p Men d kommer no ann på hva du vil ha, N91 er jo en musikk telefon.

 

Men jeg syns helt klart at som mobiltelefon er N80 mange ganger grommere enn N91

Lenke til kommentar

Jeg vil også si N80. Eneste som er bra med N91 er harddisken, men samtidig så vil ikke den tåle like mye som en minnebrikke. Og en annen ting er at harddisken ikke kan skiftes ut (uten drastiske metoder). Da kan det heller lønne seg å kjøpe flere minnekort. Personlig så syns jeg N91 er stygg.

Lenke til kommentar

Jeg har både N80 og N91. brukt dem en stund nå og må si at N91 er den jeg bruker desidert mest når jeg er ute å reiser. Genialt og ta med seg haugevis med musikk på mobilen. Når det gjelder kamera så er N80 i egen klasse i forhold til N91. Hvert til sitt bruk.

Kan ikke si at N91 størrelsen plager meg noe særlig. Uansett lykke til med valget!

Lenke til kommentar

Fikk testa en N80 her nå, uten å slå den på. Men jeg ble sjokkert over hvor crap slide mekanismen er. Ville tro at den skulle føles ekslusiv og solid. Men man må jo kjempe for å få den opp, og bare de med store hender klarer å lukke den med en hånd.

 

Så prøvde jeg 6280 etterpå, og WOW for en forskjell. DET er hva man kaller slide mekanisme. Krever nesten ingen anstrengelse.

 

N80 er jo overlegen på innhold og funksjoner, men det er merkelig hvor skrøpelig den kjennes ut i forhold til det. Den fikk en kraftig skrape i lakken nå.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...