HrSteen Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Dette er vel ett standardbilde hvert år. Men prøver meg på en ny vinkel.
Mørbradbiff Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 (endret) Jeg syns selve blomsteren ble for blurete/dårlig-fokusert.... Bortsett fra det ok.. Endret 17. april 2006 av Navitas87
Litejk Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Ja, dette ble ikke noe særlig bra, gå heller litt lenger vekk og få fokus på mer av blomen
kak Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Ved slik makrofotografering får man ikke ALT i fokus, ferdig med den saken. Jeg synes dette var en alternativ og spennende vinkel!
HrSteen Skrevet 17. april 2006 Forfatter Skrevet 17. april 2006 (endret) Man må prøve alternative løsninger, ikke bare "standardløsninger". Av og til lykkes man og av og til ikke. Kanskje lyktes jeg ikke her, meeen våren er ikke over enda. (håper jeg ) Men takk for ærlige tilbakemeldinger! Endret 17. april 2006 av stoners
ragamuffin Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Ideen, selv om den ikke er ny i så måte, og utførelsen slettes ikke ille. Men likevel er det noe som skurrer litt. Denne teknikken med sideveis komp funker vel best når blomsten er mer symmetrisk og 'rent' enn en hestehov. Dessuten ville jeg hatt litt mer luft under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå