Gå til innhold

TES: ris og ros

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

ja jeg kjedet meg litt så hvorfor ikke lage noen bilder med det fotoprogrammet jeg har(finner ikke cracket photoshop) vel så begynte jeg og resultatene er nedlastbare for de som vil ha dem.jeg har bare brukt photofiltre fordi det er det beste jeg har.

men nå vil jeg la bildene tale for seg.

grunnen til at de må lastes ned er fordi at jeg er trøtt og gidder ikke kludre til mer med dette nådet er ingen spoilere eller screenshots her det er bare enkle bilder jeg har lagd(men jeg synes de er litt bra i det minste)

bare kommenter bildene som dere vil.

mvh Campin Carl

Endret av Campin carl
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er vell ikke noe avansert det du har gjort, ikke så veldig stilig heller, men alle må jo begynne en gang:p

Fks. kunne du gitt den "flamme kulen" litt lys, "glow" på en måte, det lærte vi på 3 timer med data i 9. klasse. Er ikke så vanskelig tror jeg, men jeg husker ignenting nå.

Skrevet

jeg prøvde så godt jeg kunne men det endte opp med en mer ketchup aktig farge

jeg skal prøve meg litt nå igjen men men.

det ene bilde vil ikke la seg laste opp her :(

Genetex:hvis du lærte det 9. klasse har jeg noe og se fram til fordi jeg går i 8.klasse

Skrevet

Tja. Hva kan man si? Det var ikke så spesielt fint eller avansert, men det var en begynnelse. Det er bare å øve, så blir du bedre. ;)

Et par ting jeg la merke til; På den første skal det egentlig stå "spellcasters", uten apostrof ('). På den andre skal det stå "You can never be too carefull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...