h00v3r Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Dette var interessant, du har faktisk lagt Volum 2 der hvor du har skrevet volume 3, bare sånn at jeg nevner det Kanskje jeg må kjøpe disse, virket spennende!
thomanil Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 (endret) Pfft, så lenge alle tre bøkene er linket så... kall meg bare cut 'n paste fantomet. Er forøvrig lurt å være klar over at historiene er skrevet på tidvis ganske tungt språk. Jeg syns selv det er fantastisk, men ikke alle har samme smak. Et utdrag: No sane wholesome colours were anywhere to be seen except in the green grass and leafage; but everywhere those hectic and prismatic variants of some diseased, underlying primary tone without a place among the known tints of earth. The Dutchman's breeches became a thing of sinister menace, and the bloodroots grew insolent in their chromatic perversion. Endret 20. april 2006 av thomanil
-Jungeldyret Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg mener sangen av Metallica med det navnet er veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå